Rd Electronics - Kavēšanās ar sūtījumu un konsultantu aizmāršība
Veicu pasūtījumu monitoram ar skaidras naudas nomaksu 25.janvārī uz Biķernieku ielu. Atnāca paziņojums, ka 27.01.2017 pl.17:00 varēšu saņemt. Tad nu vēlāk viņi zvana un saka, ka tomēr saņemt varēšot nākamnedēļ otrdien. Jautāju vai ir iespēja preci saņemt ātrāk, uz ko man atbildēja, ka 27.janvārī varot saņemt preci uz vietas Buļļu ielā (bāzē). Tecia ka bāze strādājot no 9:00, tāpēc būtu vēlams braukt uz 10:00. Tad nu 27. janvārī pl.17:00 devos pakaļ precei uz Buļļu ielu. Ierodoties uz vietas, man paziņo, ka sūtījums nav vēl atvests un nāksies gaidīt līdz nākošai nedēļai. Protams, par to jau iepriekš paziņot neviens nevarēja. Tad nu īsti nesapratis, vai sūtījums ir atcelts, turpinās vai varbūt par mani vienkārši aizmirsuši, devos prom. Sestdien saņēmu paziņojumu, ka pirmdien prece būšot Rīgā un iespēja saņemt viņu veikalā. Tad nu pirmdienas dienā ap 18:40 zvanīju jautāju, vai preci iespējams saņemt, ar ko man atbildēja, ka preci vēl nav nogādājuši veikalā un to, ka prece būšot tikai otrdien(jeb rīt). Saistībā ar viņu vilcināšanos, dusmu iespaidā atcēlu sūtījumu un devos uz Alfu iegādāties monitoru, lai beidzot varētu strādāt. Sakarā ar to, ka nevienā veikalā nebija attiecīgā modeļa, tad nu padomāju, ka varētu tomēr saņemt iepriekš pasūtīto preci. Otrdienas rītā pēc pl.9:00 rakstīju viņu konsultantam interneta veikalā, ka vēlētos atcelto preci tomēr saņemt, par ko izbrīna bija liela, ka piedāvāja to saņemt tikai ceturtdien. Sapratis, ka monitors tomēr būs nepieciešams, piekritu un gaidīju ceturtdienu. (Kur palika tas monitors, ko viņi gribēja piegādāt otrdien? Bāze taču strādājot līdz 19:00 un darbu uzsāk 9:00. Laikam 20 minūšu laikā būs operatīvi aizsūtījuši atpakaļ.) Ar to viss nebeidzās. Ceturtdien zvanu uz buļļu ielu un jautāju, uz cikiem varētu saņemt preci, jo ziņu nekādu nav devuši. Uz ko man atbildēja, ka pasūtījums ir bijis atcelts un jauns nav saņemts. Tad nu nācās skaidrot, ka rakstīju viņu konsultantam un veicu pasūtījumu, uz ko man atbildēja, ka nevarēšot palīdzēt un monitors viņiem neesot. Paralēli rakstīju konsultantam viņu mājaslapā, kurš ar mani sazinājās pa telefonu. Skaidroja, ka pasūtījums ir veikts caur konsultantu, bet norādītajā vietā, preču nav. Teica, ka sazināsies ar Buļļu ielu, lai noskaidrotu, kas noticis ar sūtījumu. Atzvanīja, atvainojās un teica, ka esot bijusi ķibele un pasūtījumu varēšot saņemt pirmdien 6.februārī. Uz ko es atbildēju, ka pasūtījumu atceļu, jo neuzticos viņiem un viņu savstarpējai komunikācijai, jo kas to lai zin, pirmdien zvanīs un teiks, ka kāds jau esot savācis monitoru, vai vēl labāk, ka jāuzgaida vēl kādas trīs nedēļas. Pielikumā pierādījumi!
Комментарии (1)
Medicīniskā palīdzība ir tas kas tev ir vajadzīgs! Nezinu vai ku kū vai ku ku kū, bet nopietnas slimības izpausmes ir novērojamas!