www.sudzibas.lv RD Electronics Katrs pastūtījums pēdējā pusgada laikā ar maldinošiem datumiem

Rd Electronics - Katrs pastūtījums pēdējā pusgada laikā ar maldinošiem datumiem

Klasiskā RD veikala ievilināšanas shēma, jau pusgadu sastopos ar vienu un to pašu problēmu. Ja rāda ka prece būs pieejama konkrētajā datumā, tad GARANTĒTI RD atceļ piegādes datumu uz nedēļu vai pat divām vēlāk. Šad tad atliek pat vairākas reizes. RD Krāpniecisko shēmu dēļ tiek kavēti sūtījumi. To rada kā paša tā arī paziņu pieredze. Neuzticieties krāpnieku norādītajiem datumiem un izvēlieties citu. Klientu serviss atbild visām sūdzības.lv ziņojumiem bet nekādi risinājumi netiekt veikti. Uz e-pastiem arī tiek atbildēts pavirši līdz viņi paši beidz atbildēt kad ir jautājumi par kādu preci. RD nolaidības rezultātā mēs bedzam sadarboties ar tik neprofesionālu servisu.

04.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 05.11.2024

Labdien!

Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai un dalījāties savā pieredzē par saņemto apkalpošanu mūsu veikalā!

Esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi pirkuma veikšanā. Uzņēmuma vārdā atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!

Mājaslapā www.rdveikals.lv tiek tirgotas preces, kas ir pieejamas - mūsu noliktavā, veikalos vai uz pasūtījumu no piegādātājiem. Ne visi piegādātāji ir no Latvijas, tāpēc dažu preču piegādes laiki var aizkavēties. Mājas lapā tiek atspoguļoti termiņi, kuros tiek plānots piegādāt preci, ka arī tiek atspoguļota sekojoša atzīme- "Norādītais piegādes termiņš ir aptuvens un tas var mainīties atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika. Informāciju par precīzu piegādes laiku klients saņemt pēc pasūtījuma apstiprināšanas ".
Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām mūsu klientu. Klientam ir iespējas - gaidīt preci, izvēlēties alternatīvo preci ( kura ir pieejama mūsu noliktavā vai veikalā uz vietas) vai atteikties no pasūtījuma. Ik dienu mēs cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos un interneta veikalā! Tiek darīts maksimāli iespējamais, lai klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar sūdzībā norādīto apkalpošanas servisu, lūdzam Jūs norādīt - pasūtījuma numuru un Jūsu e-pastu, caur kuru veicāt saziņu ar mūsu konsultantiem.

Gaidīsim Jūsu atbildes komentāru vai saziņu privātā vēstulē. Paldies.

D

Комментарии (1)

Nepilsonis2 08.11.2024

Man bija negatīva pieredze darbā šajā uzņēmumā. Viņiem nav nekādas sistēmas preču uzskaitei savā noliktavā. Viņi nezina, cik daudz un kur preces tiek uzglabātas, tāpēc pasūtījumu izpilde aizņem daudz laika. Šis uzņēmums īpaši lielos apmēros nodarbojas ar naudas atmazgāšanu. Tāpat kā uzņēmumi Sia MK Trade, Sia Mimeks

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы