Rd Electronics garantijas serviss - Krāpšana
Pirms gada nopirku datoru RD veikalā, kurš salūza. 27.11 iesniedzu datoru garantijas servisā, pieņemot preci pārdevējs teica, ka garantijas serviss 30 dienas. Jau 4.01 nesaņemot nekādas ziņas zvanīju uz servisu, kur atbildēja, ka vēl ir nepieciešamas 2 nedēļas (maksimum), taču arī pēc 2 nedēļām nekādas informācijas no servisa nesekoja. Kad rakstīju vai zvanīju atbilde bija viena: “precizēsim, pārzvanīsim”. Kad bija pagājis laiks, iesniedzu vadībai sūdzību, taču atbilde mani šokēja: vai nu gaidiet remontu, laiku lai arī precizēju neviens tā arī neatbild... var būt arī pēc pus gada, vai nu ir gatavi atgriezt 50% no summas. Jauns dators gada laikā iziet no ierindas (ražošanas brāķis) pie saudzīgas lietošanas un ir 50% nolietojums.
Ņemot vērā, ka esmu šīs kompānijas patstāvīgais klients, šāda attieksme ir vērtējama kā krāpnieciska!
Cienijamais klient!
SIA „MK TRADE” pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta nosacījumiem, norāda, ka patērētājs, Preces neatbilstības (ražošanas defekts) gadījumā, ir tiesīgs prasīt Preces pārdevējam Preces remontu vai, ja Preces remonts nav iespējams, tās maiņu, un tikai gadījumā, ja nav iespējams veikt Preces remontu vai Preces maiņu, tiek atcelts Preces pirkuma līgums, ņemot vērā tās nolietojuma pakāpi.
Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)
Līdz ārpustiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpustiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.
Paldies!
Mēģināju sarunāt ar servisu un gaidīt, ja kāds varētu sniegt info, cik ilgi vēl ilgs remonts. Manuprāt 2 mēneši ir samērīgs laiks remontam ( bieži pasūtu dažādas preses un 2-3 nedēļu laikā tās atnāk gan no Ķīnas, Korejas un Amērikas). Tā kā neviens nereaģē uz termiņiem un mūsdienu situācijā, kad viss notiek caur datoru, datora neesamība rada lielas neērtības gan ikdienā, gan studiju norisē, gan darbā! Tāpēc vēlos saņemt vai nu līdzvērtīgu preci va pilnas summas atmaksu, jo no servisa piedāvātajiem 50% nav iespējams jaunu preci iegādāties.
PTAC konsultējos un viņi sniedza informāciju, ka patērētājam ir tiesības pieprasīt pilnas cenas atgriešanu, ja tas rada neērtības patērētājam. Taču garantijas serviss uz šo nereaģē un negrib iedziļināties problēmā, strādā pēc šablonus ar ierastām frāzēm un standarta vēstulèm.
Atbilstoši 28.panta nosacījumiem nolietojums var tikt piemērots un tas ir paredzēts!
Paldies
Kādā veidā Jūs aprēķināt nolietojumu, jo vairāk, jo labāk? Manuprāt nolietojums ir 10%.
Tāpat 28 pantā 4 punktā tiek minēts, ka prece apmaināma vai remontējama saprātīgā termiņā neradot neērtības patērētājam. Šo punktu garantijas serviss neizpilda, jo visi samērīgiem termiņi ir beigušies un datora neesamība rada būtiskas neērtības. Ja neatgriežat naudu, tad veiciet preces apmaiņu, iesniedziet līdzvērtīgu preci, kas pēc parametriem atbilst datoram, kas ir remontā.
Ja Jums ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.
Paldies!
Esmu Jums neskaitāmas reizes zvanījusi un rakstījusi, nekādu pretīmnākšanu neesmu sadzirdējusi! Sūdzību tālāk virzīšu uz PTAC. Jums ir mani kontakti, ja gribat risināt jautājumus bez citu dienestu iesaistes.
Neviens no servisa joprojām nav sazinājies ar pircēju, kas liecina par to ka serviss nav ieinteresēts atrisināt situāciju.
“Izcils” uz klientu vērsts serviss.
Комментарии (1)
Garantijas remontam nevar būt nolietojums. Garantijas remonts vai nu ir vai nav. Nolietojums var būt apdrošināšanai pret tehniskām problēmām.