Rd Electronics - Garantijas serviss
Nopirku mobilo telefonu sony e5663 xperia m5 17.06.17 par 199.99 eur veikalā rd electronics kas atrodas stacijas laukumā 2, lv-1050. Jau pirmajā dienā atnesot mājās telefons vairākas reizes izsslēdzās un ieslēgt varēja tikai izmantojot reset pogu! Nākamo 2 nedēļu laikā regulāri pazuda zona, raustījās attēls ekrānā un regulāri pats par sevi slēdzās ārā. Aiznesu atpakaļ uz veikalu kur apsolīja nosūtīt telefonu uz garantijas servisu un vēlākais 30 dienu laikā atsūtīt īsziņu ar atbildi.
Pagāja gandrīz 2 mēneši - nekādu ziņu nesaņēmu! Kad sāku zvanīt un interesēties kas notiek pirmajā reizē atbildēja ka telefons ir saņemts no servisa un varu nākt tam pakaļ. Kad ierados veikalā man paziņoja ka telefona nav lai gaidu īsziņu!: d vēl pēc pāris nedēlām un vairākiem zvaniem izrādījās ka telefonu nevarot salabot, vietā tādu pat nevarot piedāvāt, bet būšot cits līdzvērtīgs tikai par 170.99 eur jo tiekot ieturēts nolietojuma procents! Izvēlējos citu preci par norādīto summu (170.99 eur) ko man ļoti laipni piedāvāja, bet jautājums paliek atvērts - par ko man bija jāsamaksā 29 euro? Par to ka man pārdeva rūpnīcas brāķi? Par to ka viņu servisā nejēdza salabot? Par to ka man bija jāgaida vairāk kā 5 mēneši un vairākas reizes jāskrien un jāzvana uz veikalu? Preci šodien 5.11.17 veiksmīgi saņēmu! 29 euro žēl!: d
Комментарии (2)
Priecājies ka tā! Viņi vispār varēja sameklēt kādu mikroskrambiņu un pateikt, ka telefons bojāts nepareizas lietošanas dēļ un garantijas remonts tiek atteikts!
Mikroskrambiņas nemeklē pārdevējs, bet gan serviss. Ja serviss neredz iemeslus ražotāja Garantijas remonta atteikuma, tad tiek arī salabots.
Sūdzības autoram ieteiktu šajā gadījumā, ar visiem dokumentiem, kas ir uz rokām, sazināties ar PTAC un noskaidrot, cik likumīgi un pamatoti tika rēķināts nolietojums! Ja nav likumīgi, joprojām vari pieprasīt, lai atmaksā ieturēto naudas summu.