Rd Electronics - garantijas serviss
Iesaku neko nepirkt šeit, jo ja nopirksiet brāķi, tad labosiet par savu naudu.
Nopirku Fujitsu datoru, nepagāja ne gads, kā nestrādā klaviatūra. Pareizāk sakot, tā strādā, bet rakstās visādas dīvainības. Ar ārejo klaviatūru viss kārtībā.
Aiznesu uz servisu. Pēc mēneša zvanīju, teica, ka viss esto ok, un dators jau ir ceļā uz veikalu. Pēc pāris dienām saka, ka tomēr esot Rīga noliktavā un tiek testēts, vēl pēc pāris dienām atteica remontu. Kopā pie viņiem tas pavadīja vairāk kā 1.5 mēnesi.
Atzinums: datorā ir ūdens pēdas, dēļ kurām nestrādā tā. Nav uz datora nekas liets. Kur man ir garantija, ka tās pēdas viņi paši neuztaisīja? Turklāt, tās pēdas ir uz CD lasītāja apaksā. Klaviatūra atrodas augšā. Tur nav nekādu pēdu.
No tā saucamajiem neatkarīgajiem ekspertiem arī nav nekādas jēgas. Sola sniegt atbildi 2 nedēļu laikā, atbild tikai vairāk kā pēc mēneša.
Padomājiet kārtīgāk, pirms kaut ko pērciet.
Labdien.
Paldies par detalizētu Jūsu problēmas izklāstu. Katra situācija mums ir svarīga, lai uzlabotu servisu un apkalpošanas kvalitāti, kā arī sadarbību ar preču autorizētajiem servisiem.
Vēlamies informēt, ka preces servisi ir preces ražotāja autorizēta firma, kas preces ražotāja vārdā veic, pēc nepieciešamības preces diagnostiku, remontu, defektēšanu un pilda citas funkcijas. Pamatojoties uz autorizētā servisa slēdzienu, mēs varam piedāvāt patērētājam iespējamos situācijas risinājumus.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un radušos nepatīkami situāciju.
Paldies, ka esat mūsu klients un veicāt pirkumu RD Electronics veikalā.
Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Комментарии (20)
Nav starpība vai tavam datoram šķidrums ir uz klaviatūras vai uz disku lasītāja, kas iekšā iekārtā - garantija tiek dota uz visu iekārtu kopumā. Ja tiek pārkāpti garantijas noteikumi, tad tas paŗkāpums attiecas uz visu iekārtu, nevis tikai uz kādu tās daļu. Loģiski.
Kas attiecas uz tiem termiņiem un garantijas atteikumu. Palūdz, lai serviss tev uzrāda atteikuma pamatojumu. Aizej ar produktu pats uz citu, ražotāja pilnvarotu servisu - pēc likuma tu to drīksti darīt. Ja neskaidrība - uzzvani uz PTAC un pakonsultējies. Pa lielam - tas viss, lai tev nav stress, ka tevi čakarē. Servisam parasti nav laika čakarēties ar garantijas remontiem - ja atsaka, tad pamatojums ir, kāpēc atsaka. Ja nav iemesla atteikt - ražotājs maksās par remontu tam pašam servisam. Atsakot garantiju, neviens nekādu naudu servisam par patērēto laiku un ieguldīto darbu nemaksā!
zibsnis, uzzvani vai uzraksti e-pastu uz ražotāja atbalsta dienestu un pajautā, lai painformē par garantijas atteikuma iemesliem. Ja iekārta ir bijusi ražotāja servisā, tad ražotāja palīdzības dienestam būs par to pieejama informācija detaļās!
Atteikuma iemesls ir šķidruma pēdas. Es to datoru nelietoju, lietotājs zvērējās, ka nav nekas uzgāzts virsū. Man nav iemesla neticēt.
Te ir fragments no viņu slēdziena:
"Jūsu Precē apskates laikā bija konstatēti šķidruma izraisīti bojājumi, kas radušies šķidruma iekļūšanas rezultātā, par ko liecina redzamas pēdas uz DVD Writer korpusa, kurš novietots zem ciparu klaviatūras. Bojājumi ir radušies patērētāja vainas dēļ, patērētajam neievērojot Preces lietošanas noteikumus."
Es piekrītu, ka ir kaut kādas pēdas, bet nav redzams, no kurienes tas šķidrums tur ir ticis iekšā, kas man liek domāt, ka tas tur ir parādījies izplatītājā servisā.
Es aiznesu uz SNEF, noturēja vairāk nekā mēnesi, atzinumu nekādu neiedeva, jo tādu viņi nedodot. Viņi izteicās, ka tas varēja parādīties izplatītāja servisā, bet nevarot pateikt, kad tieši tas ir parādījies. SNEF ir norādīts PTAC mājas lapā kā vienīgais, kas veics datortehnikai ekspertīzi.
Internetā lasīju, ka citiem arī ir bijusi līdzīga problēma.
Dators: Fujitsu LifeBook AH530
Zibsnis, ja tu pats to datoru nelieto, bet to lieto kāds cits, tad tomēr apjautājies vai patiešām tas kāds cits stāsta kā ir...
Ja tas ir kāds bērns vai sieva, tad pārjautā viņiem vēl 3 reizes.
Pie tam pareizi jau minēja, ka ja ir ūdens paliekas (ko tu atzīsti), tad datorā ir kaut kā ticis ūdens (kaut vai no kondensāta ziemā, izņem no somas aukstu kompi un uzreiz siltā istabā ieslēdz) un tādā gadījumā garantiju var atteikt, jo garantiju dod uz visu preci kopumā.
pie tam, ūdens no tava dvd lasītāja varēja izraisīt īssavienojumu un kaut kas varēja sakust, noplīst, utt un rezultāts ir uz klaviatūras.
Viņi izdomās veselu runu, lai sevi attaisnotu.Man tikko bija līdzīgs gadījums ar telefonu.Mans telefons pa servisiem dzīvojas kopš decembra un kad trešajā reizē uzrakstīju aktu par jaunu telefonu, tad uzreiz meklēja vainu.Protams izdomāja ka lādēšanas ligzdā putekļi.Kur gan viņi radās?- man mājās uz galda vai no viņu vazāšanas???Prieciņš tāds ka, man nebija jāmaksā, veica pa garantiju.Visiem ieteiktu turēties tālāk no šī veikala...
Nav ko pērties un daudz domāt, jo tie servisi redzot ka klientam daķis ir tiesam nobrucis pats sava ceļā, ka teiksim rūpniecības braķis, tad tādā gadījuma sie servisa paši uzlej, salauž izdara visadas ērmības, lai pēc tam slēdzienā arī ierakstītu - ka klienta vainas dēļ.Tāpēc jau paturēja tik ilgi lai bisķiņ nostājas tas šķidrums.Tālak jau uztaisa par vainīgu - tirgotaji balstoties uz tādu pamatojumu parasti arī klientu pasūta tālāk, jo lielakā daļa tirgotāju jau paši sadarbojas ar tiem servisiem.Man ir līdzīgi bijis.Arī nesen - no servisa atgrieza daķi ar it kā salabotu HDD, taču nebija salabotas skaņas problēmas par kuram tiku arti ziņojis + vēl visādas ērmīgas lietas ieskaitot ka diskdzinis nedarbojas vispār!!! Servisa nosaukums SERVICENET LV.Pārdevējs kurš sadarbojas ar tiem blēžiem ir Dateks Grupa! Taču lai veicas Jums, ja jau RD ir tomēr saprotoši un sola pretīmnakšanu.Manā gadījumā tā nav, jo vini kopa ir ar servisu.Lai tik nebūtu jamaina prece pret lidzvertigu vai jaatgriez nauda.Tacu es jau neapstasos un iesu lidz tiesas sedei. ;)
Tāpēc neiesaku arī nekad nepirkt neko pie Dateks Grupa un ja saka ka javed uz servisa centru Servicenet LV, tad labak labojiet vinu sava cela - samaksajot kartigam un atbildigam meistaram neka pec tam sanemt atpakal pusspragusu datoru ar vecam vai salauztam dalam, par kuram vainu novels uz Jums pasiem.
paskatoties vicious komentārus var redzēt, ka čalis reti neveiksmīgs, iespējams pilnīgs lohs un nevīža, kas pats sačakarē savu tehniku un tad bļauj uz visiem veikaliem, servisiem un visu pasauli. Jāmāk atbildēt par savu lohošanos - sačakarēji, esi vecis un atbildi pats. Bet šim laikam "nav pauti", tāpēc kā tāda bāba skrien un klaigā pa pasauli! Isterička!
Ja, Jums smags gadijums un medicina Jums nepalidzes kreditorsPG. Ta ari nodzivosiet savu niecigo dzivi riedams uz visiem par visu.Ka jau istens pastalnieks. ;) Ja es pats butu vainigs pie ka nobruksanas tad nemaz uz servisu nenestu, tacu gan aizietu un par maksu visu izdaritu vai labak pats ari salabotu.
Un kā arī kreditorsPG, nevajag par visiem spriest pēc sevis un savas būtības.Ja jau pašam nav intelekta un ar nerviem pašvaki, tad labāk jau paklusēt. :)
vicious, tu jau pats pasaki, ka spried par citiem pēc sevis un savas būtības. Tad jau sanāk ka tu pats esi čakarētājs un blēdis un kā tik tu mēdz saukt servisus un veikalus un ražotājus utt!
Un domāšana tev ir pilnīgā pakaļā, jeb arī tu vienkārši esi slims un ir tev jāārstējas, ja tev ir tāda pārliecība, ka veikals vai serviss, tā vietā lai pelnītu naudu, sēž un bojā tavu īpašumu. Loģikas tai visā nav nekādas, lai gan tādai isteričkai kā tev loģiska domāšana nav jāpiesauc, nav raksturīga!
kreditorsPG :) Jūs vienkārši smīdinat un kļūstat par apsmieklu. :)) Jūs nezinat visas nianses un arī Jums tās netiks stāstītas.Tāpēc labāk sīkais ej noslauki no mutes māmiņas pienu un ej spēlējies smilšukastītē tālāk :) Acīmredzot šeit dzīvojat un rejat uz viesiem.Bērnības psihologiskas traumas ejiet paārstēt labak. :) Jums nav ne jausmas par mani un kas esmu un ko varu un kāda domašana, tāpēc klusē ;)
Kā arī viss jau tiek darīts caur instancēm un kārtots klientu labā.Tapat daudziem ir palīdzēts. :) Rezultāts gan pārdevēji gan servisi pēc tam aplaužas un skrien ar atvainošanos pie klientiem un tik maksā to kas arī pienakas . :) Līdz tiesas sēdei jau nav izdevīgi, jo vismaz to saprot, ka naksies pēc tam maksāt daudz vairāk, jo ir klientiem nodarījuši finansialu ka arī moralo kaitējumu. :)
vicious, spriežot no tā, cik "sakarīgi" izliec savu domu, var redzēt kāds esi! Noteikti vīriešu dzimtes pārstāvis ap gadiem 40, bez realizētas karjeras, ģimenes (ja bija tad ir šķirta), bez labi apmaksāta darba. Tautas folklorā tādus sauc - dzīves pabērns! Tāpēc tu šeit visus tik noliec ar savu žulti bez reāla pamatojuma. Požizņi apbižotais!
kreditorsPG pilnīgi kļūdains viedoklis.To var secinat tiesi par tādiem neaptēstiem kads esat Jūs ;) Ar Jums diskutēt nav nekādas jēgas, jo Jums kā redzams ar domāšanu, intelektu kā arī redzesloku ir ļoti pašauri. :) Visu gaišu Jums atpalkušais radījum! :) Saruna beigta, pastalniek un rējej! ;)))
ak jā un vēl kreditorsPG, ja vēlies padiskutēt dzīvajā ēterī un apspriest visu, atbildēt par saviem kļūdainiem vardiem, tad raksti uz e-pastu man vai arī atstāj savējo kontakta numuru.Nebūs problēmu tikties, aizekrāna varoni. ;)
Yeee! Kad beidzas prāta spējas un argumenti tad neveiksminieks ņem rokā vāli un sāk draudēt un zvetēt! Viss ir skaidrs ar tevi, vicious jeb mikeness un kā vēl tu sevi dēvēt mēdz. Smieklīgi!
Kā man jau sākotnēji radās iespaids, nekas vairāk par isteričku tu neesi!
To Jūs tikai tā uztverat kreditorsPG.Acīmredzot pēc sava līmeņa.Neviens Jums nedraud, tacu gan piedāva dzīvajā parunāties.Taču loģiski, ka tas nebūs jo vienkārši gļēvs cilveks otrpus monitora vien esat.Tāds ir varonis tikai mājas.Esat botāniķis? :)Ja jau runas uzskatat par vāli un draudēšanu tad tiešām žēl tādus kā Jūs - atpalikušus ar zemu intelektu, kultūru, saprašanu daudzās sfēras.
Otrs Jūsu uzrādītie lietotājvārdi nav viena persona.Tas vēlreiz pierāda ka vēl joprojām bērns esat.Ar garīgu atpalicību, par cik nesaprot ka ir runa, kā arī pavadot šeit daudz laika - rejot uz citiem pat neizprotot daudzas lietas. :) Jo mazak tādu kā Jūs jo labāka sakartotība ir pasaulē.Taču arī iespējams esat viens no tādiem tirgoņiem vai servisa darbiniekiem, ka ar putām uz savas pienamutes aizstāvat tādas kompanijas nemaz neaizdomājoties par lietām kuras ir patiesībā.
Man personīgi viedoklis ir tāds, ka tie servisi nav vajadzīgi vispār.Var piemēram nobrukušo tehniku salabot pats vai sliktākajā gadījumā sarunāt labu, atbildīgu meistaru un salabot par maksu, nekā iesniegt tehniku servisā kura darbojas bezatbildīgi, bieži vien nomainot labas detalas uz sliktākām, nolietotām, padarot vēl pie reizes vainīgus pašus.Tacu ne visi ir naivi un tam tic.Ir cilvēki, kuri parzin daudzas jomas, par kuram tadiem kā Jums tikai pasapņot, taču nekad nesasniegt.Tāpat arī sameklēs taisnību un sasniegs lai viss notiktu godam un kā tam būtu jābūt.Diemžēl šajā valstī pagaidām nav attiecīgi izdomātu likumu pret tādiem servisiem kuri it ka labo pa garantijām tehniku un tāpat bezatbildīgiem pārdevējiem. Ziniet man tāpat ir pie vienas vietas ja tehnika nobruktu.Iegādātos jaunu bezproblēmām. :)
Jus labāk būtu ar lietderīgam lietām padarbojušies nekā dzīvot šeit un riet uz visiem.Laikam jau Jums dzīvē nekādi neiet un nav kur visu savu niknumu izgāzt.Tādi kāds esat noteikti nav daudz labu pazīstamu cilvēku, labu draugu, meitenes arī noveršas no tādiem vārguļiem kā Jūs.Iedzeriet nervu dropītes, nomierinieties.Ne viss jau ir tik slikts apkārt. ;)Gan jau kādreiz Jums veiksies ja izmainīsiet savas domas par visiem un sapratīsiet lietas.
vicious, palasot vicious un mikeness komentārus ir acīmredzami, ka to raksta viena un tā pati persona. Varbūt tev ir garīga kaite, kā personības dalīšanās, tāpēc tu neko nezini par "to otro"? Tas daudz ko izskaidrotu! :)
Jūs minējāt vairākas.:)Starp citu atkal laikam spriežat pēc sevis.Man nav ne garīgo traumu, ka arī citu Jūsu apsurdi kļūdaini izteiktās domas. Vienkārši Jums neizprotamas ir elementāras lietas, ka esmu piekrāpto pircēju pusē nevis blēdisku kompāniju pusē, kuri kā vēlas tā rīkojas.Esmu par taisnību un godprātīgu darbu izpildi.Jo kā jau minēju - no tiem servisiem nav nekādas jēgas.Tāpat arī daudzi tirgotāji nerīkojas godīgi.Man nepatik tādi, jo riebjas blēži un meļi un visādi 21.gs. O.Benderi.Ja visssi tie servisi, pārdevēji rīkotos attiecīgi apzinīgi un godam pildītu darba funkcijas tad jau šads saits noteikti neeksistētu, jo nebūtu jau kur brīdināt citus par vairāku kompāniju pārkāpumiem.Starp citu daudzas kompānijas ir lojalas un kļūdu gadījumos visu lojāli arī nokārto.Tikai žēl, ka ne visas irtādas.Domstarpības jau rodas taču nav problēmu, kuras mav iespējams atrisinat mierrīgos ceļos.Ja nesaprot pa labam, tad jau nekas cits neatliek kā rīkoties.Jums jau laikam patiktu, ja piemēram Jums nobruktu tehnika, aizvest uz servisu, pēc tam saņemt vēl salauztāku, sašvīkātu ar daļām kuras nedarbojas vairs, lai gan pirms servisa viss bija kārtībā? Laikam jau patiktu, ja jau aizstāvat savus "ciltsbrāļus".
Es atbildu vai rakstu atkarībā kurš e-pats ir tanī laikā atvērts un man šeit ir tikai 2 niki.To nemaz nenoliedzu.Sēdiet vien klusi vārguli un nejēga., ja jau drosmes maz dzīvē.Būtu velēšanās tērēt laiku tādām nejēgam kāds esat, tad jau sen būtu jau sameklejis un ieradies pie Jums.Aizejiet pie ārsta, lai paanalizē Jūsu tukšpaurību.Varbūt iekļūsiet ziņu augšgalā - kā pirmais radījums bez smadzeņu pazīmēm. ;) Garīgais trūkums, smaga bērnības trauma, paziņu loks nav vai arī tādi paša līmeņa, draugu nav, par meitenem varat tikai sapņot un darboties tikai ar savu "rokas drezīnu" skatoties erotiska satura filmas un daudzas citas nianses ir Jūs novedušas Jūs līdz tādam līmenim.Varēsies kļūt par izpētes objektu kādā labarotorijā vai arī doties uz Tvaiku ielu.Tur tadiem durvis plasi ir atvērtas un sagaidīs Jūs silti. ;)
vicious, visa tava dir*ana ir bez jelkādiem pamatojumiem, pierādījumiem bez nekā! Patiesībā riebīgi, pretīgi un debili rīkojies tu un tādi kā tu, kas ar žulti un samazgām lej pa tukšo, tavā gadījumā vispār bez jelkāda pierādījuma un pamatojuma - plika emocijas izlikšana un viss. Pat elementāras loģikas nav tai visā, ko tu raksti. Tu tik viegli visus sauc par blēžiem un krāpniekiem un ko tik ne, pretī neliekot nevienu reālu pierādītu pamatojumu šādiem apvainojumiem. Tev veicas, ka neviens sevi cienošs uzņēmums nevēršas pret tādu smerdeli kā tu tiesībsargājošās iestādēs par neslavas celšanu. Laikam jau pieņem to, ka tādiem slimiem cilvēkiem ir tikai līdzi jājūt, jo tāpat jau tev nav viegli.
Par tām tevis sauktajām lojālajām kompānijām.
Faktiski jebkura kompānija, kad klienta pretenzija ir pamatota, situāciju risina par labu klientam. Tad kad klientam nav taisnība - un vērtējot situāciju vērā tiek ņemti konkrēti fakti, nevis emocija, tad gan neviens uz sevi svešas izmaksas neņem. Un es domāju, ka tu pats to lieliski zini, ka ja tev atsaka kaut ko mainīt vai labot bez maksas, pretī ir konkrēts pamatojums. Un vienmēr tu vari pierādīt pretējo - ja nevari, nu tad skaidrs, ka tev nav taisnība un tad tu nāc šeit un di*s visiem virsū! Tas ir reāli pretīgi! Un es pieņemu, ka katrā tavā saskarē ar komānijām, kuras tu savos komentāros piesauc, tev nav bijusi taisnība. Tikai tu kā tāds čalis bez pautiem nejēdz reaģēt adekvāti, bet palaid te savu histēriju.
Redzot ka tu raksti un domā, man nav brīnums, kāpēc tev tā neiet. Ar tavu neaudzināta rupja un pastulba deģenerāta saziņas manieri neviens nevēlas cilvēcīgi komunicēt, visdrīzāk visu pieņem formāli, pēc burta. Ar normāliem cilvēkiem vienmēr visu atrisina normālā veidā. Ja veikali klientus labāk redz nākam, tad tevi jau nu noteikti visi labprātāk redz ejam un jo tālāk jo labāk. Lūzeris!