Rd Electronics - Garantijas serviss
"Faking" veikals! Nekad tur vairs neiepirkšos. Šodien aiznesu planšeti uz garantiju pievienojot vēl apdrošināšanu - nepieņēma, jo neesot pievienots vads ar lādētāju. Servisa talona noteikumos, nekas par to nav minēts, pat par iekārtu komplektāciju vispār. Cik bijusi darīšana ar garantijas servisu, par laimi neesu saskāries ar idiotiem, kuri, ja Jums putekļsūcējam būs defekts rokturī vai birztē, neprasīs atvest arī putekļsūcēju. Bet tas netraucēja pārdevējiem planšeti slēgt un skatīt, līdz jautājumam "kādēļ to darat, ja tā pat nepieņemsiet". Es pārbaudīju, ka vads ar lādetaju ir ok, un teorētiski, esošā apdrošināšana ļauj šo planšeti aiznest vienās driskās, kas vēl caur presi izlaistas. Bet interesantākais vēl priekšā - proti, kad pārdevējam pēc argumentētiem iebildumiem saku, pieņemsim ka lādētājs ar vadu man ir nodedzis, saņemu atbildi: tad nopērciet jaunus un pievienojiet. Te vēl lieki ko bilst.... . Iesaku preces iegādāties citur, kur eksistē noteikumi, cieņa pret klientu un veselais saprāts, savukārt informācijai RD Electronics - izskaidrojiet pircējam, ka, ja pie planšetes pārbaudes tiks secināts ka vaina nav planšetē, tad iespējams būs jāmaksā par diagnostiku, jo neesiet pievienojis vadu ar lādētāju, kuros iespējams ir vaina, un, sniedziet iespēju pircējam izvēlēties, vai viņš vēlas šādi riskēt vai nē, nevis, stulbi "pasūtat", jo visādi citādi, pasūtīti tiekat Jūs.
Комментарии (5)
Ja garantijas problēma nav saistīta ar barošanu vai bateriju, tad tiešām.. nafig vajag to lādētāju līdzi.
Bet kā visbiežāk mēdz notikt. Tehniski reti kad mēdz iejaukties labošanā. Reti, kad tiek mainīta komponente. Jo biežāk tiek pāršūts softs. Lētiem draņķiem gan maina kaut ko ik pa laikam.
Atdodot planšeti + lādētājs ir vieglāk tad ja garantija saka, dosim jaunu vietā. Tad gan ir svarīgi. Bet šis nosacījums ir visur, kaut arī garantijas papīros mēdz nerakstīt.
Pieņemu, ka konkrētajam aparātam baterija tur vismaz nedēļu.. Būsim taču loģiski, ka neviens serviss nav noliktava..
Tiešām ir tik grūti atstiept uz veikalu to FAKING LĀDĒTĀJU ? Slinkuma pēdējā pakāpe.
Man līdzīga pieredze ar RD Electronicu . Garantijas remontu neveic, apgalvo, ka prece ir darba kārtībā, kaut arī to nevar uzlādēt. Runa ir par planšetdatoru. Saremontēt nevar (neprot, negrib?!), mainīt preci atsakās, jo viņa esot kārtībā. rezultātā prece nav lietojama, bet RD Electronics nekādu atbildību neuzņmas. Attieksme, neko nevaram darīt, jums vienkārši šoreiz nepaveicās ar pirkumu!
Mana pieredze ar RD ļoti nepatīkama. Iegādājos skaidra nauda JBl Xtrem Bluetooth tumbiņu samaksāju 220.eiro gandrīz plus ieteica paņemt šo apdrošināšanu uz kuru ka muļķis iekritu. Aizgāju mājas tumba skan vis okey,tā izlādējas un laiks to uzlādēt ,bet nekā nenotiek. Nostāvēja veselu nakti un bez pazīmēm. Nākamajā diena burtiski neesu atpakaļ ,noformēja ka uz apmaiņu. Pēc trīs nedēļām zvana RD un saka kad neko nemainīs ,jo esmu pats to sabojājis. Tad jautājums RD Kas jūs esat ? Kur man jēgas savu mantu lauzt. Tagad arī sapratu kādēļ tumbas bija atlaide no 300 uz 220 tgan jau tāpēc kad bija brāķis tikai to neviens nesaka. Tādi mums RD veikali. Iespējams kad paši kait ko sačakarē un tad ieliek veikala skatloga ar lielo atlaidi un pēc tam saka kad Tu pats esi vainīgs.