РешеноRd Electronics - Garantijas remonts.
Martā norādītajā veikalā tika iegādāts telefons. Pagāja nepilni trīs Mēneši kā tel. Sāka ļoti uzkarst un pats no sevis restartēties. Telefonu nogādājām minētajā veikalā uz garantijas remontu. Telefonam nebija nekādu vizuālu bojājumu, vizuāli tel. Bija kā jauns. Arī nodošanas aktā veikala darbinieks norādīja, ka bojājumi nav ir tikai nelielas lietošanas pazīmes. Un te nu sākās brīnumi, jo no garantijas remonta mums paziņoja, ka tel. Ir saskrāpēts un korpuss ir deformējies. 😳 un uz mūsu norādījumiem, ka tel. Nodots bez bojājumiem, kas ir skaidri norādīts nodošanas aktā, ir tikai vienos vārtos. Šobrīd remonts un naudas atgriešana mums tiek atteikts un mēs ar savu nodošanas aktu varam iet ieskrieties, jo tas pēc viņu domām neko nenozīmē. Pilnīgi noteikti neiesaku neko iegādāties šajā veikalā.
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu un diagnostiku attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta.
Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Paldies atsūtīto precizējumu!
RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Tāpēc mūsu uzņēmuma pārstāvis tikai pieņem no klienta ierīci, vizuāli novērtē un ja tiek pamanīti vizuāli defekti, fiksē informāciju aktā. Noteikt, vai acīmredzami defekti, mehāniski bojājumi u.c. tam līdzīgi apzīmējumi nav mūsu kompetencē. Ar diagnostiku un slēdziena noteikšanu nodarbojas autorizēta servisa centra darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika, kura nosaka un kvalificē bojājuma pakāpi.
Jūsu iesniegums ir saņemts, pašlaik tiek veikta situācijas analīze. Tiklīdz būs pieņemts lēmums, mūsu uzņēmuma pārstāvis ar Jums sazināsies.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Gribu pievienot, ka situācija ir atrisināta. Gājām caur PTAC un pēc 7 mēnešiem beidzot nauda tika atgriezta. Esam priecīgi par to, ka taisinība uzvarēja. Bet iekšēji palicis rūgtums, ka kāds var sabojāt tavu īpašumu un apgalvot, ka tu esi melis. Ieaku pirms nesat preci uz garantijas remontu, nobildēt preci no visām pusēm un katru sīkumu, jo šādiem “speciālistiem” nevar uzticēties.
Комментарии (2)
klientuservissRD! Jūs esiet normalie? Viņa tacu rakstā "Telefonam nebija nekādu vizuālu bojājumu, vizuāli tel. Bija kā jauns. Arī nodošanas aktā veikala darbinieks norādīja, ka bojājumi nav ir tikai nelielas lietošanas pazīmes"!
Labdien, cienījamais komentāra autor! RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Tāpēc mūsu uzņēmuma pārstāvis pieņemot no klienta ierīci, vizuāli novērtē un ja tiek pamanīti vizuāli defekti, fiksē informāciju aktā. Ar noteikšanu, vai ierīcei ir acīmredzami defekti, mehāniski bojājumi u.c. tam līdzīgi apzīmējumi nav mūsu kompetencē. Ar ierīces diagnostiku un slēdziena noteikšanu nodarbojas autorizēta servisa centra darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika, kura nosaka un kvalificē ierīces bojājuma pakāpi. Veikalā tiek veikta video fiksācija, arī tur ir redzams ierīces vizuāls stāvoklis. Kvalificēt ierīci vizuāli kā jaunu nevar, jo ierīcei ir vizuāli bojājumi, kuri arī tika norādīti ierīces pieņemšanas nodošanas aktā.
Balstoties uz iepriekš norādīto informāciju, vēlamies darīt Jums zināmu, ka sūdzības autors izsaka savu subjektīvo viedokli, kurš neatbilst ar video materiālos redzamo informāciju un servisa slēdzienu!