Rd Electronics - Garantija
Pilnīgs musars tas garantijas serviss. Nopirku elektro skūteri. Pagāja knapi mēnesis un nosprāga tas aparāts, jo iesmērēja lietotu. Pēc trīs mēnešu remonta man izsniedza jaunu un šoreiz bija jauns.
Nobraucu pus gadu maksimums un šeku reku aparātam vecie niķi. Atkal devos uz garantiju. Solījās 14 darba dienu laikā dot atbildi kas un kā. Nu un 14. Dienas plkst 17.20 (darba laiks līdz 18.00) šie zvana un Saka, ka būs jāgaida atbilde vēl nedēļu. Pilnīgs musars. Neiesaku Rd Electronics nevienam un nekad!
Cienijamais klient!
Bez servisa centra meistara preces apskates/diagnostikas rezultātiem nav iespējams noteikt iespējamā defekta cēloni.
Iespējamā defekta cēloņa konstatēšanai - ierice tiek sūtīta uz ražotāja autorizeto servisa centru diagnostikas veikšanai.
Preces diagnostika aizņem noteiktu laika periodu.
atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Paldies
Комментарии (5)
Divi dažādi skūteri un "nosprāga"? Ja tik ļoti esi pārliecināts, ka pats neesi pie vainas, tad raksti uz PTAC, lai viņi nozīmē neatkarīgu ekspertīzi. Bet ļoti dīvaini. Es savu skūteri pirku RD pirms 3 gadiem, nobraukums - 3286 km un nekādu problēmu.
Rīt arī noteikt sazināšos ar PTAC.
Divi dažādi skūteri un nosprāga.
Šie ninebot mirst lljU pie pirmajiem 1000km. Ne tikai tev, bet. Īsiem. Reti kuram izdzīvo virs 1000
Atgrieza beigu beigās naudu
RD neražo skūterus. Tas, ka nosprāga tie skūteri, NAV RD vaina!
RD ir tikai tirgotājs, kurš, sazinoties at izplatītāju, tad arī maina brāķa preces.
Brāķēta prece jebkurā veikalā būs brāķis.