РешеноRd Electronics - Drausmīgs kantoris
Nopirku konvekcijas plīti. Lietošanas gaitā tai sāka plaisāt plastmasas detaļas kā arī plastmasas detaļu izvietojusm plītij izrādījās tāds, ka ja Karls vai panna gatavošanas rezultātā nobīdās - tās sāk kust. Vienā jaukā dienā plīts vienkārši sagāja uz īso - iekšā nosmirdēja vadi, izsita visus korķus un veiksmīgi gatavošanas process izbeidzās! Aiznesot plīti uz veikalu atpakaļ jau bija skaidrs, ka nekāda ekspertīze netiks veikta, jo pārdevēja, kura pieņēma
Preci - nofotografēja tikai saplaisājušās detaļas līdz ar ko arī tālākā ekspertīze netika veikta. Saņēmu atteikumu balstoties uz saplaisājušajām plastmasas detaļām - un šim kantorim bija pilnīgi vienalga, ka plītij iekšā nosvila vadi. Ideāls variants, lai kārtējo reizi nerisinātu preblēmas ar savu preču kvalitāti. Bet nu palasot atsauksmes - laikam šim kantorim principā ir pilnīgi vienalga par savu reputāciju!
Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūgums rakstīt mums privāti uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Pievienojiet bildes lūdzu! Interesanti taču!