www.sudzibas.lv RD Electronics Datora garantijas remonts

РешеноRd Electronics - Datora garantijas remonts

Isniedzu datoru uz garantijas remontu joparādījās daudz problēmas kas nebija nolietošanas vaina.
Kamera beidza strādāt kā arī D poga vairs nestrādāja.
Jau saņemot datoru pēc nedēļas ekrāna stūros parādījās gaišāki pikseļi.
Nu neko, aiznesu uz remontu, teica mēnesis.
1. Viņiem nav pilnīgi nekādas iespējas izsekot remonta gaitu ja pats nezvani un neprasi katru mīļu brīdi.
2. Kad piezvani viņi tev pasaka tik to ka dators tiek remontēts un kautkādus seklus remonta gaitas soļus, neko konkrētu.

Kad sazinājos pirmspēdējo reizi, teica viss okei, remonts pabeigts un tagad tik jāgaida kad atsūtīs atpakaļ
es intereses pēc piezvanīju dienu vēlāk un man Saka, "nu jā, redzam ka remonts pasūtījis detaļas un jāgaida ptuveni 2 ned līdz tās piegādās un datoru turpinās remontēt. "

es visu savu dzīvi esmu iepircies rd un nekad nav bijušas šādas problēmas, jūsu serviss ir patiesi pasliktinājies pēdējo gadu laikā, kā saņemšu atpakaļ savu ierīci, vairs pie jums neiepirkšos.

Datoru nodevu 3.10.22 un tulīt jau būs solītais garantijas mēnesis pagājis.

30.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 31.10.2022

Labdien, cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.

Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāsūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta. Pārbaudīt preci veikalā iespējams kopā ar pārdevēju – konsultantu. Precei tiek pievienots servisa centra slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti tika remontēts. Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 27.11.2022

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

D

Комментарии (4)

30 d.d. laikā. Pluss brīvdienas. Sānāk 42. dienas var mērcēt :)

D DGavars 30.10.2022

Jā, bet beigās fakts paliek tas ka jau cik gadus viņi tikai sola to ka būs iespēja pašam sekot līdzi remonta gaitai, bet tāpat ja gribi kautko uzzināt tad tev jāzvana uz 2 dažādiem numuriem un tur tev tāpat neko jēdzīgu nepasaka.

klientuservissRD Ответ от представителя 31.10.2022

Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāsūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.

klientuservissRD Ответ от представителя 31.10.2022

@Dgavars Remonta gaitu pašlaik nav iespējams izsekot patstāvīgi, bet precizēt informāciju par remonta gaitu ir iespējams sazinoties ar mūsu klientu servisu - zvanot 66165555, vai rakstot uz [email protected]

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы