РешеноRd Electronics - Briesmīgs serviss
Tika pasūtītas austiņas piektdien 19/03/2021 (samaksāts tika uzreiz) , nedēļu vēlāk gaidot piegādi vai vismaz izsekošanas kodu uzrakstīju ē-pastu, kurā palūdzu kodu.
Šodien ē-pastā saņemu vēstuli, ka Rd Electronics gaidot kamēr es samaksāšu rēķinu.
Netaisos maksāt divreiz par preci, kuru neesmu saņēmis pat vienu reizi.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Nosūtiju ēpastu ar visiem attēliem par pirkuma vēsturi un veikto maksājumu.
Cienijamais klient, bet Jums ir noformēti divi pasūtījumu uz vienu un to pašu preci!
Viens no pasūtijumiem ir apmaksāts- un šis sūtijums ir izsūtits uz norādīto Pasta stacijas pakomātu.
bet otrs pasūtijums ir izvēlēts ar apmskas veidu pārskaitijums- tādēļ Jums ir nosūtits rēķins!
Vai Jums ir vajadzīgas divas vienādas preces?
paldies
Cienijamais klient , jūs nesniedzāt informaciju- vai Jums ir nepieciešami divi sūtijumi?
Viens no sūtijumiem jau no 23.03- datuma atrodas Jūsu izvēlētajā pakomātā!
Vai esat saņēmis sms aicinājumu?
paldies
RD Electronics profesionāli atrisināja situāciju, paldies.
Добавить комментарий