www.sudzibas.lv RD Electronics Brīdinājums RD Elektronics klientiem

Rd Electronics - Brīdinājums RD Elektronics klientiem

Nebija strīds,bet šī būs vienkārši atsauksme par vilšanos,iegādājoties kafijas automātu Philips Talsu RD Elektonics veikalā.
Kasti pārdevējs veikalā atvēra kā jaunu,sīki izstāstīja par kopšanu,lietošanu,garantijām,par ko viņam-paldies.
Atvedot preci mājās,izpakojot konstatējām,ka aparātā redzami pārpalikumi no kafijas.Protams dusmas un vilšanās,ka mūsu kafijas automātā,kuru pirkām kā jaunu,jau kāds bija paspējis pagatavot kafiju.Prece nekavējoties tika aizvesta atpakaļ uz veikalu,kur pārdevēji bija tikpat izbrīnīti kā mēs.Tika nokārtota naudas atgriešana.Pasūtījām vēlreiz šī paša modeļa kafijas automātu.Šoreiz neiziesim no veikala telpām ,kamēr prece nebūs izpakota un detaļas visas izpētītas.Veikala personāls safotogrāfēja aparātu,kur varēja redzēt,ka aparāts ir lietots un bija redzami kafijas pārpalikumi.Veikalā papētot citus Philips aparātus,ievēroju,ka mums priekšpusē vispār nebija tāda uzlīme,kāda uz plauktā esošajiem.
Tākā ,mīļā tauta,plēšam vaļā iepakojumus un skatāmies,ko RD mums ir sapakojis kastēs,tirgojot preci kā jaunu!

15.11.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 21.11.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi un dalīšanos pieredzē.

Vispirms atvainojamies par sagādātajām neērtībām un vilšanos, iegādājoties kafijas automātu. Mēs pilnībā saprotam Jūsu neapmierinātību šādā situācijā.

Vēlamies paskaidrot, ka mēs neražojam preces – esam izplatītāji, un mūsu tirdzniecības vietās tiek tirgotas jaunas preces. Ražotājs katru ierīci testē, lai pārliecinātos par tās darbspēju, un dažkārt testa rezultātā ierīcē var palikt minimāli pēdu paraugi. Tomēr precei ir jānonāk pie klienta nevainojamā vizuālā stāvoklī, tāpēc Jūsu gadījumā situācija patiešām nav pieļaujama.

Pateicamies, ka nekavējoties vērsāties pie mums, un priecājamies, ka pārdevēji operatīvi palīdzēja ar problēmas risināšanu un veicot ierīces apmaiņu.

Vēlreiz atvainojamies par radīto vilšanos un pateicamies par sapratni.

ar cieņu
RD Electronics

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 26.11.2025

Labdien, cienījamais sūdzības autor!

Informējam, ka esam snieguši atbildi un skaidrojumu par Jūsu iesniegto sūdzību, kā arī piedāvājuši situācijas risinājumu.

Lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu,
RD Electronics

A

Комментарии (5)

M MartyS 15.11.2025

Nu nez nez ,paša gadījums kad iegādājos kafijas automātu Lietuvā, manā acu priekšā atvēra iepakojumu ,iebēra kafiju, ielēja ūdeni un pārbaudīja vai darbojās, varbūt ar ir bijis baudīts jūsu pirkums...

A astainis 16.11.2025

Protams,ka nez nez...Jūs tak manā situācijā klāt nebijāt un veikalā te neviens acu priekšā mums neko negatavoja.

E EronimuZzz 16.11.2025

Tas ir normāls process kad ir kafijas pārpalikumi no ražotāja līdz izplatītajam, pretējā gadījumā tehnikai nespētu dot garantiju 24-36 mēneši.
Un ekrāna aizsarg uzlīme ir jābūt obligāti uzlīmētai virsū!
Pretējā gadījumā garantijas spēks būs zudis! Pēc likuma noteiktā kārtībā!

D Daiga Roze 16.11.2025

Es pirku kafijas aparātu ,,Kafijas draugs,,,nekādu kafijas pārpalikumu.Aparāts no rūpnīcas.
RD sen neko nepērku kopš tur izdevās nopirkt telefonu,kuru pārdeva kā jaunu,bet beigās izrādījās ka jau bijis lietošanā.Šo praksi tur piekopj...

S Shal3RLV 17.11.2025

Ražotāja dokumentācijā ir norādīts, ka aparāts „ir testēts ar kafiju. Kaut arī tas ir rūpīgi iztīrīts, iespējams, ka tajā var būt palikušas dažas kafijas daļiņas.” - RD darbiniekiem jau no vajadzēja šo zināt

Ar kafijas aparātiem ir līdzīgi kā ar robotiem putekļsūcējiem.. Manam DREAME x50 Ultra pat bija rakstīts virsū, ka var saturēt ūdens pleķu paliekas, kas ir no testēšanas.

Iesaku pircējam nedaudz vairāk paintresēties pirms skriet un skaļi bļaut.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы