Rd Electronics - Brīdinājums RD Electronics iespējamajiem klientiem
Meklējot dzimšanas dienas dāvanu, uzdūros piedāvājumam RD Electronics interneta veikalā. Nolēmu iegādāties. Viss notika viegli un bez aizķeršanās. Izvēlējos, samaksāju un iedomājos, ka atliek tikai kā tāds sīkums, kā aiziet uz veikalu un saņemt preci.Un tad sākās Latvijas tirdzniecības brīnumi. Man piezvanīja RD Electronics darbiniece un informēja, ka preci varēšu saņemt tikai pēc 10 dienām. Lieki teikt, ka nekāds gaidīšanas periods preces aprakstā nebija pieminēts. Tik ilgi gaidīt nevarēju, tāpēc no pirkuma atteicos. Painteresējos, kā saņemšu atpakaļ naudu. RD Electronics darbiniece paskaidroja, ka naudu atskaitīs atpakaļ manā kontā 10 dienu laikā. Tāds jauks RD Electronics pakalpojums: klienta naudas ieskaitīšana zibenīga, bet atpakaļ nesteidzoties.Sev esmu izlēmis, ka vairs nekad necentīšos izmantot RD Electronics pakalpojumus.
Комментарии (12)
7 augustā RD Elekrtronic internetveikalā, nopirku mobīlo telefonu LG Optimus L 40, pēc apmēram diviem mēnešiem šim telefonam parādījās defekts, telefons patvaļīgi izslēdzas un ieslēgt viņu var tikai pievienojot lādētaju.Aiznesu telefonu atpakaļ uz veikalu, kur man garantēja divu nedēļu laikā atgriezt naudu, ja neatradīs telefonā mehāniskus bojajumus.Pēc divām nedēļām man piezvanīja no klientu apkalpošanas centra un lūdza pagaidīt vēl kādu laiku, aizbildinoties ar to ka viņu autorizetajā servisā esot ļoti aizņemti.Es piekritu un gaidīju vēl nepilnas divas nedēļas un šodien 11.04 man piezvana no klientu apkalpošanas centra un paziņo ka telefonā atrasts mitrums, sakarā ar to nauda man netiks atgriezta bet par 40 eiro viņi esot ar mieru telefonu salabot.Palasīju komentāros par šo veikalu atsauksmes un sapratu, ka mani ir uzmetuši tāpat kā daudzus citus. Neiesaku iepirkties šajā veikalā, jo garantija viņiem reāli nestrādā, vainīgs vienmēr ir Pircējs. Ar cieņu Ainis no Jēkabpils.
neiesaku ,,,piektdien pasūtīju multikatlu, neviens neliekas ne zinis, pašai jāzvanās uz maksa tālruni un jāmeklē kur pazudis..fui
Pilnīgi piekrītu sūdzībai. Es arī neiesaku iepirkties šajā veikalā. bērns par savu sakrāto naudiņu nopirka planšetdatoru, lai spēlītes varētu spēlēt. pēc 10 mēnešiem sākās problēmas, jo nevarējām planšeti uzlādēt. arī mana pieredze ir tāda, ka garantijas remontu neveic. pārdevēji saka, ka sliktu firmu esam izvēlējušies. reāli ņirgājas par cilvēkiem. apgalvo, ka prece ir darba kārtībā, bet es to nevaru lietot, jo nevaru uzlādēt. APMAINĪT PRECI NEESOT PAMATA, JO VIŅAI NEKĀDU DEFEKTU NEESOT, ..tikai nevar uzlādēt. ko man iesākt ar planšeti bez defektiem, bet kuru nevar uzlādēt?!
nekvalitatīva prece
RD elektroniks internetveikalā pirku MPMAN T200 BT Black mūzikas centru cena ir 84.99.Saņemot Rēzeknes veikalā cena pārvērtās par 89.99eiro.Nosūtīju vēstuli uz internetveikala mājaslapu,atbildes nav.
Gribu brīdināt tautu, nepērkat adapterus RD elektronics,es nopirku OTG adoteri, adapteris nedarbojas vienkārši pieslēdz flešku un nēkas nenotiek,fleškai pat gaismiņa neiedegas un telefons arī flešku neuzrāda
Pasūtīju 09.02.2017. Multikatlu. Šodien ir 20.02.2017. Es vēl neēsmu saņemusi. Ļoti NEAPMIERINĀTA. Vai vispār saņemšu...?Naudu pārskatīju uz reiz. Nevienam neiesaku. sūtīju epastu. Atbilde ka jau sen izsūtīts. Bet es tak nēesmu saņemusi. !
Sveiki visiem nejiesaku iepirkties RDVeikalos tirgo nejosas preces. Naudu neado atpakal par sabojato preci krapnieki...
Liels paldies pārdevēja palīgam, kurš palīdzēja izvēlēties televizoru LG. Viņš man visu izstāstīja un parādīja ka viss darbojās ar pulti rokas. Un piedāvāja iegādāties drošības spilvenu kurš izšaus īstajā brīdī un man nav par ko satraukties. Tagad man ir garantija 2+2=4. Vairāk mūsu tirdzniecība strādātu tādu konsultantu. Pēc sarunas ar viņiem gribās atnākt vēl un vēl.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Tas bija Rīga Vienības gatve 113.
Zinot šo kantori, noteikti, ka Tavas vēlmes par iešanu vēl un vēl piepildīsies, kad mēģināsi to brāķi nest uz remontu.
Ja tas drošības spilvens gadījumā neizšaus viņš ielidos ar galvu pa priekšu ekrānā..
Silti iesaku neizmantot RD electronics e-veikala pakalpojumus...Agresīvakus un kretīniskākus klientu apkalpošanas operatorus neesmu ne redzējis, ne dzirdējis. Nav arī brīnums, ka tie atklāti melo, sagroza informāciju kā vien vēlas, piesedz viens otru un neatklāj savu patieso identitāti.