Rd Electronics - Brāķis!!

09.10.2024 plkst. 18:17:12 veikalā “RD Electronics” Latgales iela 240, Rīgā nopirku ledusskapi Samsung RB38C7B6AB1/EF kurš maksāja 1229,99 euro. Pirkšanas bridi pārdevējai Annai tika uzdots jautājums vai šim ledusskapim mēs drīkstam nomainīt durvju pozīciju , lai atveras uz mums vajadzīgo pusi, atbilde bija pozitīva. Šodien 10.10.2024 atpakojot ledusskapi un sakot mainīt durvis mēs konstantējam kā viena no caurumiem atrodas puse no skrūves, kas ir brāķis un to fiziski nevar nomainīt , jo nevar izņemt to pusi no skrūves. Zvanot uz veiklu kur iegādājamies preci t.2 9351108 bija nekompetents darbinieks , kurš nevarēja neko paskaidrot ,ka ari uz lūgumu pieaicināt pie telefona menedžeri vai vecāko pārdevēju atbilde bija - viņš jums neko jaunu nepateiks.
Tad ari iedāvā servisa telefonu , kur mums piedāvāja veikt maksas procedūru un izsaukt meisteru. (vēlos precizēt ka mēs nevēlējāmies lai jauna leduskapi urbj kaut ko , lai izņemt to pusi no skrūves). Uzdodot jautājumu tad mēs drīkstam atvest jums atpakaļ un saņemt savu naudu , atbildes bija sekojoša - Nē, tas ir brāķis. Tad ka isti ir ? Veikals negrib pieņemt atpakaļ savu brāķi , bet mums ar to ir jāsadzīvojas un vēl apmaksāt pa savu naudu meisteri.

11.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 24.10.2024

Labdien!

Jūsu zvans saņemts 10.oktobrī dažas minūtes pirms mūsu darba laika beigām. Jūsu e-pastu saņēmām piektdien, 11. oktobrī, pēdējā darba dienā pirms brīvdienām.
Meistara izbraukumu pie klienta nav iespējams noorganizēt tajā pašā darba dienā. No mūsu puses darījām visu, lai meistara vizīte būtu pie jums pēc iespējas ātrāk. Jūs patvaļīgi veicāt ledusskapja durvju atvēruma virziena maiņu un atteicāties no servisa meistara vizītes, kurš konstatētu Jūsu pieteikto defektu. Diemžēl Jūs atteicāties no meistara vizītes, lai mēs varētu konstatēt preces neatbilstību. Bez preces diagnostikas mēs nevaram izskatīt preces maiņu vai naudas atmaksu par preci.
Attiecībā par saņemto apkalpošanu, kur Jūs norādiet, ka veikala darbinieks Jums ir devis pozitīvu atbildi uz patstāvīgu ledusskapja durvju atvēruma virziena maiņu. Saņēmām sekojošu skaidrojumu no pārdevējas - Jūs esiet jautājusi, vai precei ir iespējams mainīt durvju vēruma virzienu, un veikala pārdevēja esot apstiprinājusi, ka to ir iespējams veikt. Jums neesot teikts, ka Jūs variet to darīt patvaļīgi.
Ierīces lietošanas instrukcijā ir norādīta informācija, ka durvju atvēruma virziena maiņa ir iespējama pie apstiprinātiem apkopes speciālistiem. Jebkuru ierīci ir obligāti jālieto saskaņā ar preces lietošanas instrukciju.

Mēs darījām visu nepieciešamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu situāciju. Piedāvājām Jums risinājumu un palīdzību.

Saprotam Jūsu neapmierinātību ar radušos situāciju. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Комментарии (1)

S Spuris 11.10.2024

Izbeidziet taču iepirkties tajā krāpēju un brāķētu preču tirgotavā. Preci pēc likuma varat vest atpakaļ jo desmit darba dienu laika tiem japieņem un jaatgriez nauda vai jaizsniedz jauna prece . Ja vini izlokās rakstīet oficialu pretenziju,pēc atbildes saņemšanas vēršties PTAC un policijā pie reizes,lai biedzot tos kantroniekus iesēdina un vel ko iesaku griezties pie /n/eatkarīgiem ekspertiem.Tur būs par maksu tacu to jums RD krapniekiem naksies apmaksāt .Sniedziet lietu tiesā

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы