Rd Electronics - Brāķēta prece ir tikai pircēja problēma
Pērkot JAUNU šī zīmola preci ar garantiju un PAPILDUS GARANTIJU, rezultātā iegūsiet preci kā Lietuvas svētdienas tirgos - BEZ GARANTIJAS. Un, līdz ar to, var paveikties un var nepaveikties. Ja nepaveiksies, tad tā jau būs pircēja problēma.
Respektīvi, nopirku Elektrolux indukcijas plīti ar cepeškrāsni, pašu dārgāko no piedāvātā klāsta.
Prieki beidzās uzreiz pēc nopirkšanas - cepeškrāsns silda, varētu teikt žāvē, bet necep. Nu neizcep pilnīgi neko pat, ja tiek ieslēgta uz 270 grādiem.
Tika ziņots Elektrolux servisa centram.
Atsūtīja "meistaru", kurš neko nesaprot no viņu zīmola tehnikas, šis "Meistars", iebāžot roku cepeškrāsnī noteica, ka viss darbojas.
Kad lūdzu tomēr ar attiecīgu termometru izmērīt šo temperatūru, viņš pēc laika atbrauca ar infrasarkano termometru bez zondes, ar kuru mērīt gaisa temperatūru. Nezinu cik viņam to temperatūru rādīja un kur un kā viņš mērīja, taču pēc viņa aizbraukšanas joprojām cepeškrāsnī var tikai izžāvēt mīklu.
Tālāk risinājuma nav. Esmu bez ejošas cepeškrāsns, netiek ne piedāvāts remonts, ne preces apmaiņa, jo šis ārkārtīgi gudrais meistars ir sastādījis diagnostikas aktu, kuru neiedeva parakstīt, bet, kurā esot norādīts, ka viss darbojas, līdz ar ko, šai brāķētajai precei garantija tiek atteikta.
Lieliska shēma - brāķētas preces Elektrolux garantijas servisa meistars atzīst par ejošām un rezultātā šis brāƙis ir pircēja problēma.
Kopš brāķa pieteikšanas un šī servisa meistara ierašanās pagājušas jau 2 nedēļas.
Pirms nedēļas pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem šo problēmu risināt, saņēmu solījumu - tuvākajās dienās servisa meistars sazināsies atkārtoti, lai nogādātu šo preci uz diagnostiku servisa centrā, taču nedēļa un klusums. Šis "meistars" apzināti atsakās risināt problēmu vai arī tā ir uzņēmuma shēma kā veiksmīgi tirgot brāķus bez zaudējumiem.
Šo zīmolu izvēlējos cerībā uz kvalitāti, kaut citas, līdzvērtīgas preces bija par ievērojami zemāku cenu citiem zīmoliem.
Labdien, Cienījamais klient! Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Diemžēl joprojām neesam saņēmuši informāciju ar Jūsu situāciju identificējošiem datiem situācijas atrisināšanai.
Lūdzam nosūtīt mums nepieciešamo informāciju vai atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Добавить комментарий