Rd Electronics - Bojājums

Rd electronics veikalā tika pasūtīts monitors, lg ultragear 32gn600-b, viss jau būtu kārtībā. Tikai!
1. Pasūtījums iekavējās, par ko mūs nepabrīdināja
2. Kad pasūtījumu atnācām izņemt, uzbāzīgi piedāvāja papildus vip garantiju, kur vairākas reizes tika minēts, ka to mums nevajag, labi vismaz par to sanāca atteikties
3. Lietojot ierīci mazāk kā nedēļu, atradām vismaz 3 izdegušus pikseļus, atbraucām uz rd veikalu, pajautājām, kas tādā situācijā jādara, darbinieki ņirgājoties par to, ka mums, lūk, nav vip garantijas, jānodod prece un apmēram mēnesi jāgaida servisā. Mēs piezvanījām uz Ptac, noskaidrojām, ka interneta pirkumiem ir 14 dienas atgriešanas tiesības. Tātad paņēmām monitoru, aizbraucām uz Rd veikalu, izskaidrojām situāciju, pilnīgi viss - iepakojums, čeks mums bija mēģinām atgriezt preci, paskaidrojot situāciju, taču darbinieks visu laiku pārtrauc sakāmo un neļauj izteikt pilnīgi neko. Ok, rezultātā mums paskaidroja, ka prece esot dārga, tāpēc uzreiz darbiniekam nav iespējas atdod naudu par to, esot jāveic pārbaudi, vai mēs neesam to sabojājuši. Svarīgāks, tomēr ir tas,. Ka darbinieks pilnīgi, kā brauca mums virsū ar to, ka ja mums būtu šī te vip garantija (kuru papildus jāpērk) vispār nebūtu problēmu...
4. Pēc 2 nedēļām (kā solīts) saņēmām paziņojumu, ka jādodas uz rd, par atgriezto preci, naudu mums tomēr atdeva un ar to viss būtu labi beidzies. (nesakaitot, to, ka darbiniekus tomēr būtu jāiemāca komunicēt ar klientiem, uzklausīt un nepārtraukt)
5. Tā kā pasūtīt no jauna uz to pašu veikalu preci mēs vairs negribējām, jo atkal būtu jāgaida + - 3 nedēļas, atradām ātrāko rd veikalu, kur prece ir uz vietas. Aizbraucām, uz Rd Electronics t/c Damme, apkalpošana, neuzbāzīga komunikācija, laipna pārdevēja, viss it kā ok, taču pārnācot mājās, pieslēdzot monitoru novērojām, ka precei ir 1 izdedzis pikseļis, kurš lietošanai netraucētu, tomēr nav tā patīkama sajūta, ka tikko nopirktai lietai, jau kaut kas nav kārtībā.

Nav līdz beigām saprotams, vai vaina ir rd veikalos, vai pašam ražotājam, bet jebkurā gadījumā, uz turpmāko, mani, kā klientu apkalpošanas speciālistu vienmēr ir mācījuši, ka klients sākumā jāuzklausa, un tikai tad jāizglīto.
Kā arī aicinātu veikalus tomēr uz vietas rast iespēju pārbaudīt preces kvalitāti, jo dumja monitora piesprāgšanā barošanas vadam neko īsti neizsaka, izņemot to, ka monitors "strādā", tas nepārāda, būtu svarīgi, lai ir kāda iespēja pārbaudīt visas krāsas utml. Lai pēc tam atkal prece nav jānodod!
Pēcgarša nav palikusi tā labāka.

17.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 30.09.2021

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu ( noradīt pasūtījuma nummuru), lai varam precizēt lietas apstākļus?
Kā arī vai varat lūdzu sniegt informāciju kurā RD Electronics veikalāsaskāraties ar sadu apkalpošanu? Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Paldies par jūsu atsauksmi un Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ja Jums ir kādi jautājumi - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Paldies!

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы