Rd Electronics - Attieksme pret klientu
Padalīšos ar savu pieredzi ar veikalu RD VEIKALS(Daugavpils).Pirmdien pasūtīju preci 11.11.2024,uzreiz atnāca īsziņa ka pa preci varēs saņemt veikalā trešdien,13.10.2024.Noteiktajā datumā atbraucu uz veikalu, redzēju ka mašīna kas piegādā preci uz veikalu jau bija izkrauta. Atnākot uz veikalu, pārdevēja-konsultants , izbrīnījies, saka ka jūs pasūtījāt preci tikai šodien, es saku-pirmdien, lūdzu izsniedziet man preci, uz ko viņš atbildēja -mums ir savas darīšanas-gaidiet. Es gaidu studu, divas, tāda attieksme pret klientu man škiet nepieņemama, zvanu uz Rīgu, centrālo ofisu, izskaidroju situāciju, burtiski divu minūšu laikā saņemu zvanu ar atvainojumiem(Paldies operatorei zvanu centrā) un īsziņu par preces saņemšanu. Gribu piebilst ka NEVIENS pārdevējs -konsultants nepārvalda valsts valodu sarunvalodas līmenī (lauciņš darbībai Valsts Valodas Inspekcijai).Izmantojot savu privilēģijas stāvokli (Daugavpilī tas ir pēc būtības vienīgais sadzīves tehnikas veikals),darbinieki un veikala vadība jūtas “nepieskaramie” uz dara tikai ko kāds un kad vēlas.
Добавить комментарий