Rd Electronics - Attieksme pret klientiem
Interneta veikalā pie viņiem pasūtīju sev monitoru divas dienas atpakaļ. Apmaksa ir uzreiz. Viss tika apmaksāts. Mājas lapā bija norādīts, ka uz vietas monitors esot. Es atzīmēju, ka izņemšu no veikala Maskavas ielā. Šodien zvana meitene, saka, ka uz vietas vairs monitors nav un arī nebūs. Piedāvāja atsūtīt aizvietojumu uz e-pastu, lai es padomātu. Atsūtīja citas firmas monitoru ar līdzīgu cenu. Tādu monitoru es negribu un atteicos. Meitene zvana atkal un saka, kad naudas atgriešanu ir jāgaida līdz pat nedēļai, ja nekļūdos. Portālā ir aprakstīts tāds pats gadījums. Izskatās bez pezprocentu kredīta shēmas.
Комментарии (2)
Aizej un pabeidz kaut vidusskolu, tad nebūs jāčīkst par katru sīkumu.
Labdien!
Vēlamies paziņot, ka RD Electronics interneta veikala datu sistēma tiek atjaunota regulāri. Atsevišķos gadījumos var būt situācijas, kad klienta pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēlētā prece var tika rezervēta caur citu pasūtītaju. Tāpēc Jums tika piedāvāta cita veida prece. Pēc Jūsu norādītās informācijas, Jūs neapmierināja mūsu piedāvajums. Izsakam nožēlu, ka nespējām apmierināt Jūsu prasības.
Ņemot vērā pieaugošo klientu skaitu, naudas atgriešana notiek pēc procedūras, un tas var aizņemt vairākas dienas. Ja Jūs joprojām neesat saņēmis šo pārskaitījumu, lūgums informēt uz Klientu serviss tālruņa nummuru 66165555.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]