Lux Express - Slikts serviss
Iegādājos biļeti Rīga – Tallina uz 20.12.2019 jau novembra vidū Luxekspress mājas lapā, lai pirms svētku laikā nebūtu par to jāuztraucas. Jau novembra beigās uzzināju, ka tomēr brauciens atceļas un 29.11.2019. Atgriezu biļeti. Uzjautāju e-pastā cik ilgā laikā tiek atgriezta nauda, atbildēja, ka 14 darba dienu laikā. Tātad uz 18.12.2019 naudai bija jābūt kontā. Protams, svētki un summa nav tik liela, tāpēc nedaudz piemirsu. Uzrakstīju e-pastu 06.01.2020 par to, ka naudu vēl joprojām neesmu saņēmusi. Atbilde – nepieciešams ilgāks laiks, lai izskatītu maksājuma atgriešanu. Nu vienkārši ko? Kas tieši tik sarežģīts jāizskata. Veikt atgriezenisku maksājumu? Šodien 09.01.2020 jau uzrakstīju vēlreiz e-pastu.
Protams bez 10.00 eur nenomiršu, bet nedaudz principa jautājums, biļeti atgriezu laicīgi, plus eiro par atgriešanas pakalpojuma maksu. “atgriešanas pakalpojums” nav saņemts.
Labdien!
Pateicamies par Jūsu atsauksmi!
Lux Express vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Mēs vēlamies Jūs informēt, ka naudas summa tika pārskaitīta uz Jūsu kontu 14 dienas pēc atgriešanas uz kontu no kuras tika veikts pirkums, tā kā Jūs veicāt atgriešanu pati, aizpildot formu mūsu mājaslapā. Šīs informācijas pārbaude aizņēma ilgāku laiku, jo mūsu sistēmā Jūsu maksājums neuzrādījās. Vēlamies Jūs lūgt sazināties ar Jūsu banku, lai pārbaudītu ienākošos maksājumus.
Papildus, vēlamies minēt, ka kā kompensāciju, mēs Jums izsniedzām atlaižu kodu 25% apmērā uz visiem reisiem.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni!
Vēlam Jums burvīgu dienu!
Ar cieņu,
Lux Express
Комментарии (2)
Es butu atgriezis kredita ko var izmantot citam braucienam ar Lux Expres
Laikā kad ar zibmaksājumu naudu var pārskaitīt sekundēs, šis ir slikts serviss.