www.sudzibas.lv Lux Express Atstāta Pērnavā, nekādas informācijas angliski

Lux Express - Atstāta Pērnavā, nekādas informācijas angliski

Braucienā Rīga - Tallina tika minēts, ka būs viena pietura Pērnavā, netika minēts nekāds laiks, cik ilgi būs šī pietura. Iebraucot Pērnavā, autobusā atskanēja informācija igauniski un krieviski, bet ne angliski. Starptautiskais brauciens no Latvijas uz Igauniju, igauniski ir informācija, nav latviski - nu labi, bet kāda velna pēc jāliek informācija krieviski nevis angliski? !
Labi, izkāpu izlocīt kājas, jo neesmu pieradusi pie šādām stundām, jāpiemin, ka bija mans pirmais brauciens. Izkāpjot es nebiju vienīgā, vīrieši pīpēja, staigāja apkārt tāpat kā es, ieskrēju ātri mazajā veikaliņā, paceļu galvu un autobuss jau aizbraucis. Nu saprotu arī mana vaina, bet tas nebija ilgāk par 5 minūtēm. Es paliku viena, vakarā, bez dokumentiem, bez pietiekami daudz naudas, lai varētu nopirkt citu biļeti uz Tallinu. Paldies, ka vismaz jūsu biroja cilvēki dara savu darbu un tiku pie savām mantām.
Bet kāpēc jūs nesniedzat konkrētu informāciju angliski? ! Piemēram, ka būs pietura, bet autobuss nestāvēs un negaidīs.
Ļoti liela vilšanās, jāsaka, ka ar citiem autobusiem nekad tā nav noticis!

23.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Lux Express Support Ответ от представителя 25.09.2019

Cienījamais Klient,

Paldies par atstāto atsauksmi!

Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācās izjust negatīvu pieredzi saistībā ar Lux Express!

Vēlamies Jūs informēt, ka pēc Lux Express iekšējās kārtības noteikumiem, autobusa vadītājām ir pienākums sniegt informāciju pasažieriem savā dzimtajā valodā, kā arī vienā svešvalodā – Krievu vai Angļu.

Papildus informējam, ka pieturvieta Pērnavā bija paredzēta tikai pasažieru izkāpšanai un autobuss izbrauca no šīs pieturas pēc paredzētā grafika.

Citu jautājumu gadījumā vienmēr esat laipni aicināts zvanīt uz informatīvo tālruni +371 67781350 vai rakstīt mums epastu uz [email protected]

Ar cieņu,

Lux Express

Комментарии (5)

K Krishinjsh 23.09.2019

Ļoti dīvaini, jo parasti šādās situācijās citi pārbauda autobusa pasažieru skaitu, pārskaita un ja redz, ka trūkst cilvēku, tad uzgaida, pats tālos reisus esmu braucis ar Ecolines un tur tas bija izteikti, ja pieturā nestāvēja, bet tikai uzņēma cilvēkus, tad tie, kas neizkāpj pieturā pat nemaz nevarēja ''izstaipīt kājas'' un attiecīgi, ja pietura bija plānota, lai nedaudz atpūstos no ceļa, tad pirms braukšanas tika pārskaitīti pasažieru, ja kāds iztrūka, tika gaidīts. Es saprotu, ka ja 10 vai 15 minūtes tiktu gaidīts un neviens neatnāktu, tad bruaktu, bet 5 min šķiet ļoti maz.

V Viktorija001 23.09.2019

https://jauns.lv/raksts/zinas/350097-rigas-autoosta-atbilst-krievu-valodas-zonai-un-specifikai-apgalvo-ecolines

L left_in_parnu 23.09.2019

Paldies par rakstu! Diezgan bēdīgi, bet realitāte.

V Viktorija001 24.09.2019

Realitāte ir tāda, ka kompānija pieder igauņiem. Kā arī autobusa šoferi bieži vien ir gados vecāki cilvēki, kuri māk tikai savu igauņu valodu vai labākajā gadījumā krievu valodu.

lorensa 24.09.2019

šausmas

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы