LV RU
www.sudzibas.lv Lux Express Servisa kvalitāte

Eurolines Lux Express - Servisa kvalitāte

Nedēļas nogali pavadīju Klaipēdā izmantojot Eurolines Lux Express pakalpojumus. Iegādājoties biļeti, pirmo reizi man izsniedza biļeti uz mēnesi, lai gan skaidrā valodā biju definējusi datumus, bet otro reizi uz biļetes mana vīra vārds bija sakombinēts kopā ar manu uzvārdu. Izbraukšana no Rīgas notika ar 15 min kavēšanos, solītais Wi-Fi pakalpojums nedarbojās. Iegādājoties biļeti Jums jāprasa, kurā vietā sēdvieta atrodas, pretējā gadījumā visas 4.5 stundas brauksiet atmuguriski (autobusā ir vismaz 4 šādas sēdvietas) un izkāpsiet Klaipēdā zaļā sejas krāsā. Izsniedzot biļeti personāls par šādu situāciju Jūs neinformē. Diemžēl Klaipēdas autostacijā nokavējām autobusa atiešanas laiku par minūtēm 4-5. Autobuss mūs šīs minūtes nepagaidīja. Ārā no Klaipēdas varat tikt tikai nākamajā diena, jo pēc 18.30 nekāda transporta vairs nav. Paņēmām taksi un mēģinājām autobusu noķert un vienlaicīgi zvanīt uz biļetē norādīto kontakttālruni, lai brīdinātu, ka mēs sekojam autobusam, lai tas piestātu un mūs uzņemtu, vienlaicīgi 2.5 stundu garumā mēģinājām sazināties ar biroju pa tel. Nr. uz biļetes. Klausuli tā arī neviens nepacēla un mēs bijām spiesti aizbraukt ar taksi līdz Šauļiem, kas mums izmaksāja liekus 100 Latus. Šauļos šoferis bija izbrīnīts, ko tad mēs neesam pazvanījuši un sarunājuši, lai mūs pa ceļam paņem. Šauļos buss atkal nostāvēja 20 min ilgāk kā paredzēts, bet Rīgā ieradās stipri pirms laika. Mūsu taksis vietām brauca ar 160 km.st., lai šo trako braucēju, kas šķērso krustojumus pat uz sarkano gaismu, noķertu. Ja Jums gadās kāda ķibele, zvanīt uz ofisu nav jēgas, jo klausuli darbinieki vienkārši neņem. Arī tad, kad es iegādājos biļeti, tel. zvanīja, bet darbinieki uz to vispār nereaģēja.

V

Комментарии (11)

V Vija 14.07.2008

Tā, nu par to šķēršošanu uz sarkano gaismu būšu gan drusku samelojusi - škērsots tika pēdējā brīdī uz dzelteno.
Par to biroja tālruni bija svarīgi pateikt, jo nevienai autoostai - ne Latvijas, ne Lietuvas (Klaipēdas un Šauļu) šo ekoline vadītāju kontakttālruņu nav un vienīgais veids, kā sakomunicēt ar vadītāju, ir zvanot uz biļetē norādīto tālruni. Vēl viens ieteikums, ja esat nokavējuši kādu minūti Klaipēdas autoostā, metaties nekavējoties ar taksi līdz tirdzniecības centram Akropolis- tur autobusam arī ir pietura un Jums varbūt paveicas to panākt.

V Vija 15.07.2008

Vienā vietā Jūs rakstat Eirolines, otrā Ekoline.Tās ir divas dažādas firmas, par kuru tad ir runa?

V Vija 15.07.2008

Pareizi būs Eurolines:)

L Lapka 17.07.2008

Mums bija lidzīgs gadijums pirms mēneša Tallinnā. Mēs autobusu gaidījam jūras ostā pie termināla, kurš bija noradīts biļete. Kad laikā nevienu autobusu un arī cilvēkus nepamanijam, sakam uztraukties un mēģināt zvānit uz numuru no biļetes. Protams, bez rezultāta. Piezvanījam igauņu draugiem, cie caur internetu mums atrada biroja numuru. Tā dabujām šofera mobilo. Viņš jau bija prom, pilsētas centrā, bet agriežās pēc mums. Ļoti bija pārsteigts par vietu, kur mēs viņu gaidījam - pēc viņa vārdiem, no šī termināla nekād nebrauc. Kā viņš braucis...labāk uz priekšu neskatīties...

U UndaBujane 21.07.2008

Sveika, ļoti cienījamā Vija!

Paldies par Jūsu iesniegto sūdzību un ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Esam pateicīgi par Jūsu sniegto informāciju un darīsim visu lietas labā, lai šāda veida atgadījumi vairs neatkārtotos.

Atbildes uz Jūsu komentāriem:
1. "Man izsniedza biļeti uz mēnesi, lai gan skaidrā valodā biju definējusi datumus, bet otro reizi uz biļetes mana vīra vārds bija sakombinēts kopā ar manu uzvārdu. "

Ļoti cienījamā Vija, Eurolines pārdošanas sistēma nepieļauj biļešu izsniegšanu uz mēnesi, kā arī biļešu pārdevējas fiziski nespēj izdrukāt biļeti, ja uz tās nav konkretizēts datums. Par vīra vārda sakombinēšanu ar Jūsu uzvārdu, ļoti atvainojamies, ka esam pārpratuši Jūsu teikto.

Ieteikums: Pērkot biļetes lūdzam precīzi un skaidri kases operatoriem nosaukt vēlamo informāciju biļetē: izbraukšanas datumus, laikus, telefona numurus un vārdus.

2. Wi- fi autobusā nedarbojās.

Jā, taisnība, bija periods, kad risinājām tehniskas problēmas, lai wi- fi darbotos Latvijas robežās. Taču tagad viss ir kārtībā.

Ieteikums: Ja atkārtoti internets nedarbojas, brīdiniet autobusa šoferi, kurš restartēs programmu un viss būs kārtībā.

3. Iegādājoties biļeti Jums jāprasa, kurā vietā sēdvieta atrodas, pretējā gadījumā visas 4.5 stundas brauksiet atmuguriski (autobusā ir vismaz 4 šādas sēdvietas) un izkāpsiet Klaipēdā zaļā sejas krāsā.

Ļoti atvainojamies, ka Klaipēdā ieradāties negatīvi noskaņoti saistībā ar sēdēšanu atmuguriski, taču, ja tiešām ir problēmas ar veselību, var palūgt kādam no pasažieriem samainīties ar sēdvietām, jo tieši sēdvietās, kurās jāsēž ar muguru ir pieejams galdiņš, pie kura ērti var padzert kafiju.

4. Klaipēdas autostacijā nokavējām autobusa atiešanas laiku par minūtēm 4-5.

Ja autobusa šoferim nav piespiedu uzkavēšanās kādu problēmu dēļ, protams, autobusa atiešanas laiks ir konkrēts un viņam nav jāuzkavējas, lai sagaidītu pasažierus.

Ieteikums: Plānojiet ierasties vismaz 20 min pirms autobusa atiešanas laika.

5. Nevarēšana sazināties ar Eurolines ofisu: 2.5 stundu garumā mēģinājām sazināties ar biroju pa tel. Nr. uz biļetes.

Par cik minējāt, ka nedēļas nogalē bijāt Klaipēdā, tad brīvdienās mums nav telefona operatori. Uz zvaniem atbild kases darbinieki un arī tikai tad, ja nav aizņemti ar biļešu pārdošanu. Ļoti atvainojamies un jūtamies vainīgi, taču šis ir lielisks ieteikums mūsu produkta uzlabošanā un noteikti izskatīsim šo jautājumu- reisa mobilo telfonu drukāšanu uz pasažieru biļetēm. Paldies!

6. Tad, kad es iegādājos biļeti, tel. zvanīja, bet darbinieki uz to vispār nereaģēja.

Eurolines biļešu pārdošanas kasēs darbinieku prioritāte ir apkalpot klientus, kuri nāk pēc biļetēm, nevis atbildēt uz telefona zvaniem. Informatīvam tālrunim ir savs operators, kurš atbild tikai uz telefona zvaniem.

Vēlreiz Eurolines Baltic vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām un vēlam pozitīvu pieredzi turpmāk ceļojot ar Eurolines vai citiem autobusiem.

Lai veicas,

Unda Bujane
Sales manager
SIA "Baltijas autobusu līnijas"
Eurolines Baltic
Pragas 1, Riga
Tel.+371 67214076
Fax.+371 [slēpt]@eurolines.lv

J Janis 21.07.2008

Jūtu, ka konkrētajai pasažierei ir vnk nelaba aura...

Par autobusa kavēšanu - pati vainīga.

Par sēdēšanu atmuguriski - reāli smieklīgi. Vilcienā piemēram 50% krēslu ir atmuguriski... un nekāda vaina... neesmu dzirdējis ka kāds būtu par to sūdzējies.

Par internetu - tik tiešām... pieej un pajautā šoferim...

Ir vnk cilvēki, kas neko vairāk kā sūdzēties nemāk. Kad pašiem kaut kas jāizdara, tad aste kājstarpē un no varēšanas ne miņas.

P.s. Nekā personīga... vnk mans subjektīvais viedoklis par autora problēmām.

P Pandorinja 01.09.2008

Man jau patika :

"Ļoti atvainojamies, ka Klaipēdā ieradāties negatīvi noskaņoti saistībā ar sēdēšanu atmuguriski, taču, ja tiešām ir problēmas ar veselību, var palūgt kādam no pasažieriem samainīties ar sēdvietām, jo tieši sēdvietās, kurās jāsēž ar muguru ir pieejams galdiņš, pie kura ērti var padzert kafiju. "

Normaals uzbrauciens, riktiigi sasmeejos:)))

M marite 01.09.2008

No sakuma vajag visu noskaidrot un pec tam braukt!
Autobusam nav tak neviens jagaida, kursh ir nokavejis- pats vainiigs

U User16001p 17.10.2008

Fascinē ieteikums samainities ar kādu ar sēdvietām, kur sēž atmuguriski!!! Tā nu kāds ar mainīsies, neviens tak nav tik dumjš, lai savu labo vietu samainitu pret sliktāku!!!
Bet par teksta autori, tas nu gan pareizi, ka ir cilvēki, kas viss laik sūdzās, tak Rīgā vajadzēja jau visu noskaidrot, vaidzēja paredzēt ka kaut kas varētu noiet greizi un nodrošināties pret savlaicīgi! Paprasīt vadītāja mobīlo nummuru.

K Kristaps 04.02.2011

02.02.11 braucu no Varšavas ar autobusu izmantojot Eurolines pakalpojumus un ari, loti nožēloju.biļetēs nav norādīts tas, ka 3 reizes ceļā uz Rīgu būs jāpārsēžas, nav ierašanās laika. Autobusā pa nakti nebija iespējams pagulēt jo tas stājas ik pēc pus stundas.Bija pat moments kad autobusa vadītājs man draudēja ar to ka atstās mani Kauņā (maza auguma, Poļu tautības vīrelis ar ūsām).vadītāji ļoti nepieklājīgi, nelaipni.Tā varētu turpināt ilgi... Rezumē- labāk izvēlieties vilcienu vai lidmašīnu.vilciens 9/10, lidmašīna 8/10, autobus 5/10.

T Tatjana 09.11.2011

Mums bija līdzīgs gadījums 30.10.1011. Nopirkām biļeti internetā Brissele, Midi termināls-Parīze. Mēs autobusu gaidījām pie termināla, kur parasti stājas starppilsētas autobusi. bet Midi stācija milzīga, nekur nav noradījumu uz Eirolines pieturvietam. Kad laikā nevienu autobusu un arī cilvēkus nepamanīijām(par Eurolines neviens nezīnāja atbildēt arī info centros) sākam uztraukties. Bija vakars, meklējam ar karti roka vietu pēc precīzas adreses, tas nav tik vienkārši tumsā, sveša pilsēta un nedroša apkārtnē, atrādām adresi bet autobusu neredzējām gan. Iztērējām lieku naudu Thylis vilcienam-93eurx2, bet paveicas ka paspējam nopirkt biļeti, jo visas kases jau taisījas ciet, stress bija pamatīgs!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы