Nordea Banka - Banks spiediens uz klientu
Labdien, gribēju vērst Jūsu uzmanību par Nordea bankas bezkaunīgo spiedienu uz saviem klientiem. Mani šokēja vēstule ko es saņēmu no Nordea bankas 07.septembrī 2010gadā. Vēstulē tiek minēts, ja netiks skaitīti visi ienākumi uz Nordea bankas kontu tad hipotekārā kredīta gada % likme tiks paaugstināta par 1, 00 %.
Kā tā, es saprotu ka līgumā kaut kur ir minēts tāds punkts, bet kā nav kauna bankai šo punktu vērst un uzspiest pret savu klientu šādā ekonomiski sliktā situācijā kur piedevām klients no 2006 gada veic visus maksājumus bez kavējumiem.
Šobrīd visi ienākumi tiek novirzīti kredīta apmaksai un dzīvošanai pārtiekam no ietaupījumiem, tad rodas jautājums ko viņi vēl grib lai es pārskaitu vadoties pēc tādas frāzes no Nordea vēstules : ne visu Aizņēmēja ienākumi tiek skaitīti uz kontu Nordea
Vēl jo vairāk kā klients parakstot hipotekāro līgumu uz 15 gadiem var zināt kur un kā tiks maksāts viņa atalgojums skatoties uz šo drausmīgo situāciju un bardaku valstī.
Tas ir vēl viens variants bankai izspiest pēdējo sulu no klienta, jo šobrīd man viņu prasība nav izpildāma un no tā izriet ka man gada % likmi paaugstinās par 1 % gadā kas naudas izteiksmē sastāda 30 Ls.
Es vēl skaitos Nordea „zelta klienta” statusā smiekli nāk, pilnīgi pretīgi.
Комментарии (8)
Vēstulē ir rakstīts, ka ienākumi jāskaita uz banku saskaņā ar līgumu. Attiecīgi par to vai varēsi vai nevarēsi šādu nosacījumu pildīt vajadzēja domāt pirms līguma parakstīšanas.
Kredītus ņemt un tērēt jau visi gudri, jo tā ir sveša nauda.bet kad jāatdod kredīts, tātad sava nauda, tad sākas žēlabas...
Tā ka pats vainīgs
Tie teksti tur labi - zvaniet, mēs ar prieku atbildēsim; esam ieinteresēti ilgtermiņa sadaŗbībā. :D
X-sara tu laikam esi no bankas un pilnīgi tupa aita kurai ir redzes loks kā zirgam pajūgā ja tev darbā samazinātu algu tu kauktu kā aizkauta kuce, pričom tur aizņēmās citu atdot savu cik var saprast no rakasta tad cilvēks maksā kredītus un neatsakās no saistībām un godprātīgi pilda, bet kapēc banaka šo punktu nekontrolēja pirms 4 gadiem, bet tagad kad liela daļa nevar vispār samaksāt kredītus viņiem būtu jāpateicās par šādiem klientiem nevis viņus jānožņaudz līdz galam, laikam Nordea varka samazinājās, nabadziņi .
tupāka banka nevar būt
Protams, visi, kas draudzējas ar veselo saprātu, vai māk lasīt, strādā bankā. Jūs kaut izlasījāt, par ko tas punkts ir un par ko tiek celta likme? Varbūt vajag izlasīt vēl arī punktu, ka aizņēmējam ir pienākums informēt banku, ja mainās būtiska informācija? Kas nozīmē, ka tam cilvēciņam bija jāizstāsta, ka alga samazināta, vai 'tās vispār nav. Tādā gadījumā nekādas vēstules netiktu vairs sūtītas.
Es ar saņēmu vēstuli šādu. Līgumā esam trīs aizņēmēji. Izrādās, ka tas trešais neko neskaita. Aizgāju pie sava konsultanta, aprunājāmies un viss kārtībā, atradām zelta ceļu, vidus ceļu... Un man nekādu likmi necels. Galvenais iet un runāt. Arī viņi ir cilvēki un cik zināms tad banka nav nekāds tirgus. Man liekas, ka šādi izgāst savu naidu, tikai muļķis māk...
Ak vai, nabadziņš! Kā gan banka uzdrīkstējās celt likmi, ja tu nepildi līguma, ko pats esi parakstījis, nosacījumus? Smiekli nāk.
Paņemi kredītu uz konkrētiem nosacījumiem, ko tad lekāt???
Manuprāt, var tikai priecaties, kā kādu laiku tas netika pieprasīts - tā teikt paveicas. Bankai tas ir bizness. Nevar pildīt nosacījumus, vai ir šaubas.. tad labāk neņemt kredītu vispār, bet šitā - nesmuki, nesmuki... Citiem vārdiem - spļauj tajā ākā no kura ūdeni padzeries...