РешеноLuminor Bank - Sliktākā pieredze ar Luminor Līzings!
Pārdevu motociklu, kas bija luminor līzings līzingā, un, ziniet ko, tas bija vienkārši murgs!
Problēmas sākās jau pie gala rēķina pieprasījuma. Nekādu telefonu numuru, operatori liek sūtīt e-pastus, uz kuriem neviens neatbild. Tikai caur apdrošinātāju dabūju tālruņa numuru uz līzinga nodaļu! Pirmo reizi manu rēķina pieprasījumu ignorēja, otro reizi solīja pēc 30 minūtēm, bet pēc 3,5 stundām pacietība beidzās, un liku viņiem sarunas laikā taisīt to rēķinu un sūtīt man uz e-pastu.
Tālāk vēl labāk – bankas speciālisti nezin, kas ir "objekta nodošana trešajai personai" uzreiz pēc rēķina apmaksas. Nokaitīju visu dienu, mēģinot ar viņiem vienoties, bet velti. Galu galā nācās steigšus braukt uz csdd, pārreģistrēt motociklu uz sevi (un vēl arī samaksāt par to) , lai tad varētu nodot pircējam.
Kurš man atdos tos 52 eiro par csdd reģistrāciju, ko varēja elementāri izvairīties? Kurš atlīdzinās pazaudēto dienu, ko veltīju, cenšoties noskaidrot, kāpēc banka nezin vai negrib pārrakstīt objektu uzreiz uz trešo personu? Šausmīgs serviss, nekompetenti darbinieki!
P. S. Pirms mēneša pārdevu auto, kas bija swedbank līzingā – nekādu problēmu! Ātri, precīzi un bez liekas laika un, galvenais, naudas tērēšanas!
Situācija tika atrisināta.
Kļūdās visi bez izņēmuma, bet ne visi var tās atzīt un strādāt pie to labošanas.
Esmu patīkami pārsteigts, ka banka pievērsa uzmanību manai situācijai un delikāti atrisināja šo jautājumu.
Paldies, ka uzklausījāt mani!
Комментарии (2)
Sveicināti!
Paldies, ka dalijāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu.
Ar cieņu
Luminor
Situācija tika atrisināta.
Kļūdās visi bez izņēmuma, bet ne visi var tās atzīt un strādāt pie to labošanas.
Esmu patīkami pārsteigts, ka banka pievērsa uzmanību manai situācijai un delikāti atrisināja šo jautājumu.
Paldies, ka uzklausījāt mani!