РешеноLuminor Bank - Slikta serviss
Zvanīju bankai, lai pārskatītu procentu likmi hipotekārajam kredītam. Konsultante teica, ka jāraksta iesniegumu ibankā un tad ar mani sazināsies kredītspeciālists. Ok, iesniegumu uzrakstīju, nosūtīju, atnāca atbilde, ka iesniegums nodots atbildīgajam kredītspeciālistam, kurš sazināsies ar mani 10 darba dienu laikā. Respektīvi gaidīju zvanu un kaut kādu dialogu. 10 dienā vienkārši saņēmu ibankā atbildi vienā teikumā, ka neko nesamazinās, jo esošā likme atbilst šī brīža tirgus situācijai. (3.2%)
dīvaini, ka pazīstamiem cita banka pēc iesnieguma saņemšanas piezvanīja, bija saruna un no 3,2% tika samazināts uz 1,8%
skumji, ka pat nesazinājās. Man būtu bijis, ko pastāstīt, gan ka mājā ir veikta renovācija, nosiltināta fasāde, jumts salabots, pagrabs nosiltināts, nomainīta visa elektroinstalācija gan visā mājā, gan dzīvoklī. Dzīvoklī arī remonts veikts. Pēc renovācijas vispār dzīvokļi mūsu mājā tirgojās par 3x lielāku cenu, nekā pirmām mēs. Respektīvi, ja mēs pēkšņi nevarētu maksāt vairāk un dzīvokli būtu jāatdod bankai, viņi būtu konkrētā plusā.
Ļoti nepieejama banka. Bijām reiz arī uz vietas aizbraukuši, tur tikai viens puisis sēdēja lejā, neviena konsultanta uz vietas ar ko runāt. Arī teica iesniegumu rakstīt. Viss tikai caur iesniegumiem, pa telefonu vai klātienē neko nevar noskaidrot.
Ā, un laikam vienīgā banka, kam vēl nav zibmaksājumi un algu saņem nākamajā darba dienā, kamēr pārējie kolēģi uzreiz.
Noteikti šo banku vairs neizmantošu nākotnē pēc hipotekārā kredīta nomaksāšanas.
Šodien bankas pārstāve tomēr sazinājās ar mani telefoniski, visus man interesējošos jautājumus izrunājām. Izskaidroja visu kā nākas. Paldies!
P.S. Par zibmaksājumiem, gan viņi paši nezinot, kad ieviesīs. Gaidīsim.
Комментарии (3)
Šī banka ir viens mēsls, attieksme drausmīga, jau sen neesmu klients, kad gāju uz filiāli slēgt kontu ciet, darbiniece ļoti pretīgi izteicās par konkurences banku, kurā atvēru kontu. Ilgi pierunāja, lai palieku, protams nepaliku. Atpalikusī banka
To, kā nauda no Luminor iet gandrīz diennakti uz citām bankām, piemēram Citadeli, Revolut, (kas man ir) tas jau izsaka visu.
Labdien!
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem. Ceram, ka pēc sarunas ar mūsu darbinieku ir radusies skaidrība par lietas apstākļiem.
Novērtējam jūsu sniegto atgriezenisko saiti, jo tā palīdz uzlabot mūsu klientu apkalpošanu.
Ar cieņu
Luminor