Nordea Bank - Slēdza kontu bez brīdinājumu
Nordea Banka slēdza SIA kontu bez brīdinājuma. Esmu sašutis par tādu nekorektu rīcību no Nordea bankas.
Krievijas klienti veica pārskaitījumu uz Nordea banku par padarītajiem darbiem. Naudu protam nesaņemu, jo konti bija bloķēti man nezinot. Par veikto pārskaitījumu klienti samaksāja savai bankai komisiju 27 euro. Dabūju atlīdzināt klientiem zaudēto komisijas naudu.
Nordea banka man nezinot ne tikai ir bloķejuse kontu, bet arī veikuse zaudējumus 27 euro apmērā. Aizejot uz banku nesaņemu nekādus paskaidrojumus.
Neiesaku strādāt ar tādam bankām!
Комментарии (3)
Nedziedi nu dumības, putniņ! Tajā vēstulē, kuru tu it kā nesaņēmi (kopā ar aptaujas anketu) bija rakstīts, ka gadījumā, ja līdz noteiktajam datuma anketa nebūs aizpildīta - konts tiks bloķēts un vēlāk arī sadarbība tiks pārtraukta.
Savukārt, ja tik tiešām nesaņēmi vēstuli, jo nedzīvo tanī adresē, kuru esi norādīji bankai, arī esi vainīgs, jo saskaņā ar noteikumiem tavs pienākums ir informēt banku par kontaktinformācijas maiņu.
Ta kā 27.- EUR sods par savu nevīžību, bezatbildību un vīzdegunību būs tieši laikā.
Iesaku ne tikai bļaut tiesībām, bet iepazīties arī ar pienākumiem.
Pacco putniņ! Tur jau ir tā lieta, ka anketi aizpildīju un pats personīgi aiznesu Dominā uz Nordeā banku!
Banka apstiprināja, ka saņēma! Par to jau cepjos, ka visu izdarīju, ko pieprasija! Pēc tam vēl zvaniju intresējos. Bankas darbiniece pa telefonu atbildēja, ka satraukumam nav iemesla. Ja viņi pieņems gadijumā lēmumu slēkt kontu, zvana klientiem un runā risina! Ne piezvanija, ne arī aizejot uz Nordea banku man kāds paskaidroja!
Savā dzimšanas dienā saņēmu no bankas divus ziņojumus šādā secībā:
1. Jums tiek paaugstināta kredīta atmaksas likme.
2. Daudz laimes dzimšanas dienā!
Varēja vismaz secību samainīt!