Luminor DNB - Neprofesionāla Banka
14.07.18.T/C Spice Luminor bankomātā (klients) vēlējos izņemt naudu.Veicu visas bankomāta prasības,tomēr (pēc kartes atdošanas) no naudas ne vēsts (ja tukšs bankomāts, tad kur paziņojums uz ekrāna?).T/C Spice Home Luminor filiālē darbiniece pavēstīja,ka konta izdrukā naudas plūsma apskatāma tikai pirmdienā (16.07.18.),jo šodien taču esot sestdiena.
Комментарии (5)
Nesaprotu kur problēma,ielikt karti bankomātā un pārbaudīt vai nauda ir noņemta no konta vai nē...
Padomā loģiski - vai tad ikreiz, kad karte tiek izmantota, veicot maksājumus veikalā, vai arī tiek izņemta nauda no bankomāta, man būtu prātā jāizrēķina, cik ir palicis atlikums, lai, piemēram, tagadējā situācijā uzreiz saprastu, vai no konta noņemta nauda ? Pie tam, konts tiek arī papildināts... Problēma ir tā, ka Luminor bankomātos nav paredzēta ekrāna paziņojuma funkcija gadījumos, ja bankomātā beigusies nauda (vai arī ir kāds tehnisks brāķis un neatveras naudas izdošanas logs). T/C Spice bankomāts tika pārbaudīts nepilnas 3 stundas pēc manis sniegtās informācijas par bankomāta problēmu (atbrauca apkalpojošā firma). Pilnīgi droši, ka jau pirms manis bankomāts nestrādāja un n-tie klienti arī palika neziņā par savu naudu... Tātad - Luminor bankai nav paredzēta operatīva rīcība, ja bankomāts ir "tukšs", un arī darbinieki nespēj palīdzēt ar skaidri saprotamu informāciju, vai klienta nauda ir tikusi noņemta no konta - ir jāgaida darba diena (konta izraksts, zinošāki kolēģi), lai tiktu skaidrībā par tik elementārām lietām, kā šāda bankomāta standarta problēmsituācija. Vienvārdsakot - es kā ilgstošs Luminor (Nordea) klients esmu vīlies bankas profesionalitātē un darbinieku (gan klientu apkalpošanas serviss, gan bankas filiāle) kompetencē. Un brīvdienās ir drošāk naudu no šiem bankomātiem neizņemt...
absk12 !
Padomā loģiski - vai tad ikreiz, kad karte tiek izmantota, veicot maksājumus veikalā, vai arī tiek izņemta nauda no bankomāta, man būtu prātā jāizrēķina, cik ir palicis atlikums, lai, piemēram, tagadējā situācijā uzreiz saprastu, vai no konta noņemta nauda ? Pie tam, konts tiek arī papildināts... Problēma ir tā, ka Luminor bankomātos nav paredzēta ekrāna paziņojuma funkcija gadījumos, ja bankomātā beigusies nauda (vai arī ir kāds tehnisks brāķis un neatveras naudas izdošanas logs). T/C Spice bankomāts tika pārbaudīts nepilnas 3 stundas pēc manis sniegtās informācijas par bankomāta problēmu (atbrauca apkalpojošā firma). Pilnīgi droši, ka jau pirms manis bankomāts nestrādāja un n-tie klienti arī palika neziņā par savu naudu... Tātad - Luminor bankai nav paredzēta operatīva rīcība, ja bankomāts ir "tukšs", un arī darbinieki nespēj palīdzēt ar skaidri saprotamu informāciju, vai klienta nauda ir tikusi noņemta no konta - ir jāgaida darba diena (konta izraksts, zinošāki kolēģi), lai tiktu skaidrībā par tik elementārām lietām, kā šāda bankomāta standarta problēmsituācija. Vienvārdsakot - es kā ilgstošs Luminor (Nordea) klients esmu vīlies bankas profesionalitātē un darbinieku (gan klientu apkalpošanas serviss, gan bankas filiāle) kompetencē. Un brīvdienās ir drošāk naudu no šiem bankomātiem neizņemt...
Manai draudzenei arī ir problēma ar to, ka naudu no konta pēc pirkuma novelk tikai pēc kādas nedēļas vai divām. Klientu apkalpošanas tālrunis - nelaipni, nezinoši, visā vaino klientu, draud iekļaut kautkādā melnajā sarakstā. Pilnīgs debīlisms. Vaino offline darījumus un kartes pīkstināšanu, iesaka visu pierakstīt un rēķināt bilanci pašam! 21. gadsmits!
O jaaa...Luminor ir kkur akmens laikmetā...viniem visi ir noziedznieki, visiem draud ar savu AML nodaļu, call centrs neko nezin...melo, ka vakar nav man teicis to, ko teicis! Kronis visam Liene Tūlika - kkada projektu vaditaja, bet izturas ta ka nekronēta Anglijas karaliene...epastos komunice ar klientiem nelaipni, aizskaroši...drausmas!