Luminor Bank - Slikts serviss, krāpšana
Kāda jēga būt par jūsu klientu, ja jūs pat nevarat nodrošināt kartes drošību? Pirmkārt, pirmās sarunas laikā jūsu darbiniece pieprasīja visu nepieciešamo informāciju, lai piereģistrēt manu sūdzību, taču tā netika piereģistrēta. Otrās sarunas laikā sūdzību piereģistrēja otro reizi, taču atbildi joprojām nesaņēmu. Karte tika pazaudēta, taču to nevarēju nobloķēt 2 stundu laikā, jo bankai nedarbojās sistēma. Karti šajā laika periodā varēja lietot jebkurš, konsultante teica, ka nevar palīdzēt, apsolīja atrisināt situāciju pusstundas laikā, bet atzvanīja tikai pēc 3 stundām. Vai tiešām par tik sūdīgu attieksmi jāmaksā nauda? Nevienam neiesaku šo banku, jo viņiem ir uzpļaut uz saviem klientiem. Tur strādā nekompetenti darbinieki, kuri nevēlas pildīt savus darba pienākumus.
Комментарии (1)
Sveicināti!
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi, mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu. Esam reģistrējuši šo Jūsu sudzibas.lv portālā iesniegto pretenziju, taču diemžēl nevaram Jūs pēc tās identificēt, lai varētu precizēt visus situācijas apstākļus, tāpēc aicinām Jūs sazināties ar mums, nosūtot ziņojumu internetbankā.
Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, izmantojot bankas pakalpojumus, ir bijusi negatīva. Parasti kartes bloķējam nekavējoties zvana laikā, tāpēc atvainojamies, ja tehnisku iemeslu dēļ tas nebija iespējams.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
Luminor komanda