Luminor Bank - Slikts serviss,
Aprīlī tika bloķēti tiešsaistes maksājumi Luminor internetbankā padarot mani par terorisma atbalstītāju. Pēc apmēram mēneša mainīja statusu uz krāpniecības upuris. Pagājušajā nedēļā pazaudēju karti. Pasūtīju jaunu karti. Karte atnāca ātri - 2 dienu laikā, bet ar citu konta nr. Tagad nedēļu dzīvoju bez naudas, nevaru nopirkt vitāli nepieciešamie medikamentus, ledusskapis arī iztukšojies un papildināt nevaru. Katru dienu sūtu vēstules, zvanu uz palīdzības dienestu - jēgas nekādas. Esmu stingri nolēmusi atteikties no šīs bankas pakalpojumiem, jo tik lielu vienaldzību pret cilvēku problēmām neesmu redzējusi.
Комментарии (2)
Neredzu jēgu sūdzības...
Luminor un Swedbanka nav no tām ipaši uzticīgam.
A kur problēma pāriet un citu banku?! Vai tik daudz pratiņa nava
Paldies, ka vēlreiz vērsāt mūsu uzmanību šai situācijai. Mūsu darbinieks ar Jums sazinājās 16. jūnijā, lai atkārtoti izskaidrotu notikušo. Ceram, ka pēc sarunas ir skaidrība par lietas apstākļiem.
Ar cieņu
Lumnor