www.sudzibas.lv Luminor Bank Slikts serviss

Luminor Bank - Slikts serviss

Bieži nedarbojas smart-id, grūti iepirkties internetveikalos. Izsūtot jaunu kredītkarti - nenonāk līdz adresātam. Cilvēks paliek bez kredītkartes (liegta iespēja izņemt skaidru naudu, liegta iespēja norēķināties ikdienā - atliek tikai pārskaitījums) . Banka pāriet uz digitalitāti - noteiktās filiālēs nav neviena darbinieka (bankomāts un dators) ; rezultātā bankas kartes saņemšanu nevar veikt izvēlētajā filiālē (kā arī papildmaksas pakalpojums) . Zvans uz info ir maksas. Komisijas maksas prot ņemt, bet nodrošināt kvalitatīvus un pilnvērtīgus pakalpojumus nespēj!

15.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (4)

B Bez_vārds 16.11.2022

Kārtejais samurgojums no sērijas - cik viss ir slikti. Ej uz citu banku. Tava sūdzība neko nemainīs.

A absolut1327 16.11.2022

kāds sakars ar smart-id? to jau banka neapkalpo, tas ir pa visam cits uzņēmums ;D

A andris 16.11.2022

Vainas pārlikšana = bezatbildība. Līgums tiek parakstīts ar banku.

Luminor banka 25.11.2022

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Novērtējam katra klienta sniegto atgriezenisko saiti.

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, vēršoties bankā, šoreiz bijusi negatīva. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Turpmāko jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, rakstot e-pastā [slēpt]@luminor.lv vai internetbankā.

Ar cieņu
Luminor

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы