Luminor Bank - Klientu serviss
Vēlos paust dziļo neapmierinātību par klientu apkalpošanas personāla absolūto nekompetenci un neprofesionalitāti kreditēšanas jautājumos. Meklējot banku hipotekārā kredīta saņemšanai, pieteicos uz konsultācijām vairākās bankās, un viena no tām bija luminor. Nodomāju, ja reiz esmu ar regulāriem normāliem ienākumiem, pēdējos 6 gados nav nekādu kredītu, līzingu vai ātro kredītu ņemtu, kas atspoguļojas bankas konta izrakstos un ir labi iekrājumi pirmai iemaksai nodomāju, ka būtu labs potenciāls jaunias klients. Diemžēl tā tas nebija. Saruna ar darbinieci, kura zvanīja, ne tikai demonstrēja viņas pilnīgu neprofesionalitāti, bet arī šokējošu nezināšanu par nekustamajiem īpašumiem un elementāru komunikācijas trūkumu. Man šķiet nepieņemami, ka persona, kura e-pasta parakstā norādīta kā vadītāja, demonstrē tik zemu komunikācijas kultūru un ētikas normu neievērošanu, ko apstiprina arī daudzās negatīvās atsauksmes gan šeit, gan citās platformās. Persona nespēja vairākkārtīgi atbildēt uz jautājumiem par kritērijiem un iespējām, kas ir pamats konsultācijai. Labi, ka ir citas bankas, kur konsultācijas tika sniegtas līdz sīkumam izsmalcināti, un atbildes sniegtas detalizēti. Bet, ja nu luminor bankai nav vajadzīgs pelnīt uz klientu kredītu procentiem, tad varbūt būtu jauki zināt iepriekš, kas ir iespējamie pakalpojumi bankā, lai nerastos šādas situācijas, kad piesakot konsultāciju, saņem pretī neapmierinātu, neieinteresētu personu, kas atļaujas ar potenciālo klientu runāt pazemojoši.
Комментарии (2)
Luminoru ar lubrikantu!
Rīgas ielās parādījušās automašīnas, kurām uz stiklu tīrītājiem uzmaukti polietelēna maisiņi. Kāpēc?