www.sudzibas.lv Luminor Bank Briesmīgs serviss

Luminor Bank - Briesmīgs serviss

Pagāšnedēļ iegriežoties veikalā, pie kasās, maksājot ar karti, pārdevēja paziņoja, ka uzrādās ka šim klientam pakalpojums nav pieejams. Labi ka mašīna vienmēr stāv kādi 20-30 eiro monētās, priekš degvielas, savādāk nāktos bērniem paziņot ka šodien vienkārši needīsim, jo redz kontrs tiek bloķēts jo tētis neaizpildīja klientu anketu, kur pilnīgi visa informācija palika tāda pati kā bīja.
Pēc 11 gadus Ilgas sadarbības jūs vienkārši nobloķējat manu kontu un kartes, dēļ tā ka es neesmu aizpildījis jūsu anketu, iespējams jums sākumā vajadzēja man vispār iedot jaunu līgumu parakstīt pēc tam kad pārgājāt no Dnb uz luminor?
Pat Anglijas bankas kontā ar šādu debīlismu neesmu saskaries pēdējo 7 gadu laikā izmantojot viņu, un tur arī neplēš nost stulbas komisijās maksas par visu iespējamo. Jo kamēr 5 gadus bīju prom jūs bījāt manu dnb kontu iztukšojuši ar savām komisijās maksām un pēc tam nācās uz banku iet atbloķēt kontu, jo redz paši nobloķējat bet naudu turpināt vilkt nost, par nobloķēta konta apkalpošanu.
Tiešām briesmīgs serviss, ja kāds meklē banku kurā atvērt kontu, tiešām ne luminor...

05.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Комментарии (2)

Z zilais valis 05.04.2022

tētis neaizpildīja klientu anketu - pats jau vien esat vainīgs.

Luminor banka 07.04.2022

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem.

Latvijas un starptautiskie tiesību akti paredz, ka visām bankām ir jāievēro princips „Zini savu klientu” un to banku pienākums ir regulāri atjaunot informāciju par klientu un viņa naudas līdzekļu izcelsmi, lai pārliecinātos, ka tiem nav noziedzīga izcelsme un ka tie netiek izmantoti noziedzīgu mērķu īstenošanai. Atbilstoši tiesību aktu prasībām, bankas klienti tiek aicināti regulāri atjaunot klienta anketu, bet ne retāk kā reizi trijos gados.

Ja klients neatjauno klienta anketu, aizpildot aktuālo informāciju, diemžēl, esam spiesti ierobežot klienta kontu darbību. Ja klients nav savlaicīgi veicis datu atjaunošanu, tad par to saņem vairākkārtējus atgādinājumus gan Internetbankas ziņojumā, gan SMS ziņojuma veidā, gan e-pastā, pirms viņa bankas kontu darbība tiek ierobežota. Tāpēc, ja Jūsu aktuālie dati nav atjaunoti, aicinām pēc iespējas ātrāk to izdarīt, lai kontu darbība tiktu atjaunota.

Mums ir patiesi žēl, ka Jums nācās piedzīvot nepatīkamu situāciju, bet aicinām Jūs sazināties ar mums, lai varētu Jums palīdzēt atrisināt radušos situāciju.

Ar cieņu
Luminor

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы