DNB NORD - Attieksme
Vēlos padalīties ar pieredzi DnB Nord bankas darbinieci vārdā - Vineta Kalniņa.
Bankā bija hipotekārais kredīts, ieķīlāts īpašums, kuru galarezultātā banka piesavināja sev. Lieta tika nodota Vinetai Kalniņai. Ļoti ilgi nevarēju viņu sazvanīt. Kad tas beidzot izdevās, es biju pārsteiga par attieksmi. Viņa bija nelaipna, teica, ka nekādi nevar palīdzēt. Uz jautājumu, ko es varētu darīt lietas labā, viņa vienkārši nometa klausuli!!!
Tādi ''kadri'' aizēno bankas labo slavu!
Комментарии (5)
sūdzambībele rakstāmgalds, sēž uz poda mikimauss. Ko var gausties par tādiem sīkumiem? Visticamāk arī bez pamata. Varbūt atvienojās, beidzās baterija vai vēl dažādi iemesli. Tas, ka bankas darbinieks nevar Tev palīdzēt, nenozīmē, ka viņs ir rupjš un nelaipns...vienkārši nevar Tev palīdzēt, un ar to ir jāsamierinās. Ja nevari likties mierā ņem advokātu un tiesājies. Ceru, ka Vineta Kalniņa ir vienīgā tāda DNB, jo tad Tevi par šo nepamatoto ierakstu varētu paņemt priekšā, vismaz es tā darītu.
Nelabvēlīgs tonis nevar liecināt par laipnību. Iespējams, ka viņai nebija omas. Mēs visi esam cilvēki un ir nepatīkami, ja ir tādi gadījumi.
Fui kāda briesmekle tā Vineta, nu baigā vispār...! Varbūt jūs regulāri nemaksājāt bankai naudu, tāpēc arī īpašumu atsavināja? Protams, ka tante Vineta būs dusmīga uz jums! Viņa vēl varēja par to jūs ielikt stūrī!
Krāpnieki, PIEKRĪTU PAR VISIEM 100%
Pērkot dzīvokli, devos uz DNB banku, lai apstiprina kerdīta izsniegšanu. Iesniedzu pirkuma līgumu un visus bankas prasītos dokumentus. Darbienieki pārbaudīja manu maksātspēju, izlasīja pirkuma līgumu (kurš uz to brīdi vēl nebija parakstīts, jo nezināju, vai man tiks aprtiprināts kredīts). DNB banka izsniedza piekrišanu kredīta piešķiršanai (tādu kā apstiprinājuma vēstuli "kredīts tiks piešškirts") pēc kā es parakstīju pirkuma līgumu, pārliecībā, ka kredītu saņemšu, ja jau banka oficiāli izsniegšanu apstiprina.
Ko Jūs domājat?! Pagāja viena, divas piecas, septiņas nedēļas, no kredīta ne ziņas ne miņas! Visu šo laiku kontaktējos ar banku, zvanīju, prasīju - kad būs nauda, taču darbinieki tad nav uz vietas, tad nepārzvana, tad sola-gaidiet, gaidiet, nauda būs. Tikmēr vilcināja kredīta izsniegšanu, līdz beidzot atteicās to izsniegt vispār.
Tādejādi man ir radīti zaudējumi pirmās iemaksas apmērā, jo paļaujoties uz bankas apsolījumu kredītu piešķirt, parakstīju pirkuma līgumu un iemaksāju pirmo iemaksu, bet tā kā pirkuma līgumā noteiktajā termiņā naudu pārdevējam pārskaitīt nevarēju, jo banka maksimāli novilcina līgumā paredzēto naudas pārskaitīšanu, esmu cietis zaudējumus.
Blēžu kantoris! Nekad neejiet uz DNB banku!!!
Pilnīgi piekrītu...
Pieteicāmies uz konsultāciju pa info telefonu! Informāciju sniedz ļoti spēcīga, informēta darbiniece (administratore), kura sīki un detalizēti izstāstīja par pārkreditācijas iespējām Dnb bankā. Mums ieteica ierasties klātienē ar visiem dokumentiem: kontu izdrukas, ID kartes, Izziņas no VSAA. Pierakstījāmies uz Juglas filiāli, jo mums tas šķita izdevīgākā filiāle.
Kopā ar dēlu ieradāmies norādītajā laikā ar visiem sagatavotajiem dokumentiem pie ""speciālistes"" Indras. !
Saruna mums neizdevās, jo Indra izdzirdot vārdu pārkreditācija īsti nesaprata par ko ir runa!
Lai izskaidrotu iespējas Indras kundze mūs kopā ar dēlu centās visiem spēkiem pazemot un norādīt, ka nekādu iespēju mums vairs nav.
Uz manu jautājumu - kādi varianti :)))) Indras kundze atcirta jums nav variantu:)))))Māja tiks pārdota izsole un punkts. Bet mēs esam abi maksātspējīgi Latvijas pilsoņi. Kā jau visiem arī mums bija grūtības ar kredīta atmaksu, bet šobrīd viss ir mainījies un situācija ir uzlabojusies.
Ar kādām tiesībām kaut kāda Indra atļaujās, jau tā līdz izmisumam novestiem cilvēkiem tik neprofesionāli uzvesties.