DNB Banka - Klientu apkalpošana
Šodien stundu pavadīju DNB purciems filiālē, pie ieejas ir jāpaņem numuriņš paņēmu fizisko personu apkalpošanu jo INVALīDU vai ārpuskārtas klientu apkalpošanu DNB bankā neatbalsta. (invalīdi jau nav izdevīgi klienti) lai sēž mājās. Strādāja divas meitenes viena no tām nāca pie cilvēkiem un jautāja kāpēc ieradušies un ņēma ārpus kārtas sev izdevīgus klientus. Kāpēc tad vispār jāņem numuriņš ?
Комментарии (1)
Nav īpaši patīkama situācija, taču pat nebūdams bankas operāciju speciālists, varu pieļaut, ka viena no meitenēm ņēma, tos klientus, kuru apkalpošana atbilst viņas specifikai. Tāpēc, sūkstīšanās par sev izdevīgiem klientiem nebūtu īsti vietā. Vai tad būtu labāk, ja otra operatore pieņemtu klientu un tad paziņotu "ziniet jums būs jāuzgaida, kad atbrīvosies blakus lodziņš"?