LV RU
www.sudzibas.lv Luminor Bank Klientu apkalpošana/attieksme

DNB Banka - Klientu apkalpošana/attieksme

Esmu sašutusi par DNB bankas attieksmi pret klientiem. Tik ļoti vīlusies un pat sāpināta.. tā ar mani nebija izrīkojusies pat neviena cita kredītiestāde.. DNB banka biju paņēmusi naudas kredītu kāzu izdevumiem. Pēc kāzām paliku stāvoklī un protams, ka pē laika grūtnieces iet dekrētā un kādu laiku nav regulāru ienākumu. Tapēc es savlaicīgi gāju banku informēt par šo situāiju. Nonācām pie tā, ka šo kredītu uz laiku iesaldēsim un tad x mēnesī atkal sākšu maksāt. Apkalpoja mani darbiniece Vivita Kalniete. Uzrakstot iesniegumu man darbiniece teica, ka viss bus labi un informēs mani. Pēc kāda laika man zvana šī darbiniece un informē, ka tomēr banka nav ņēmusi vērā manu iesniegumu un man ir tomēr jamaksa. Protams, ka es vēlreiz darbiniecei rakstīju, ka nav iespējams veikt maksājumus, ka šobrīd pārtiekam tikai no vīra algas + vēl pērējie rēķini jānomaksā, jāpaēd, bērns uz skolu un es stāvoklī arī ar papildus izdevumiem. Vēlāk darbiniecei tomēr uzrakstu, ka x mēnesī veikšu 200 eur apmērā iemaksu. Tā arī izdarīju. Man par lielu pārsteigumu vienā jaukā dienā es saņemu sms no Lindorff ar aicinājumu sazinaties ar viņiem. Es sākuma nevareju saprast par ko un kas.. Zvanu un mani informē, ka tas ir saistība ar DNB banku.. Man momentā izplūda asaras un vēl pat nebija pienācis datums līdz kuram man DNB bankai bija jāveic maksājums ( 200 EUR jau biju iemaksājusi ) Runāju ar Lindorff darbinieci un raudāju. NEspēju noticēt, ka DNB banka pat nekādā veidā nebrīdinot klientu nodod pārāda piedziņai - ne e pasts no bankas, ne zvans, pilnīgi nekas. Raudāju un nespeju nomierināties. Rakstīju vēstuli Vivitai Kalnietei par šo gadījumu un sašutumu uz ko viņa man atbildēja, ka neko nebija zinājusi.. TAd man jājautā, kā banka strādā ar klientiem, ka neliekas par viņiem ne zinis, kās tā par attieksmi. Jutos tik pazemota, ka būtu bēgusi no maksāšanas, bet tā nebija es pati izrādīju iniciatīvu un gaju uz banku. Kķ citāts no Kalnietes vēstules '' Paldies par vēstuli, jo citādi nebūtu zinājusi par šo situāciju. Kad 31.07.2014 informējāt par iespēju iemaksāt EUR 200, precizēju situāciju un saņemot apstiprinājumu, ka iepriekš pieņemtais lēmums ir spēkā, informēju Jūs, ka to joprojām ir iespējams izpildīt. Diemžēl ir notikusi nesaprašanās, kas novedusi pie ļoti nelāgām sekām, jo paralēli atlikšanas procesam automātiski ir notikusi to kredītu atlase, kuri kavējumu dēļ jānodod atgūšanai, šis process netiek veikts manuāli, tāpēc arī Jūsu kavējums tika atlasīts kopā ar citiem. Šada situācija nav ikdienišķa un šobrīd tiek gatavota vēstule ar lūgumu atsaukt Lindorff nodoto lietu.Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un informēšu Jūs par lietas turpmāko gaitu.'' Atbildēja viņa man 20. augustā ( 2014. gadā ) Par lietas gaitu neesmu informēta un nekas man nav rakstīts. Lūk kāda man pieredze ar DNB banku.

B

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы