www.sudzibas.lv Lieliska dāvana Slikts serviss, negodprātīgums, bezkaunība

Lieliska Dāvana - Slikts serviss, negodprātīgums, bezkaunība

"lieliska dāvana" = ļoti slikts pakalpojumu sniedzējs, kam klienta vēlmes nav svarīgas.

Diemžēl nevaru vairs rekomendēt "lieliska dāvana" nevienam, jo problēmu gadījumā naudu atpakaļ nedabūt. Man vārda dienā tika uzdāvināta dāvanu karte vīnu degustācijai vinotēkā "Chateu Verdens" 2 personām. Zvanot pakalpojuma sniedzējam "Chateu Verdens" nedēļas pašā sākumā, tika norādīts, ka ar vīnu degustāciju organizēšanu nodarbojas viens cilvēks, kam tiks pateikts, lai atzvana. Pagāja divas vai pat trīs dienas, bet no zvana ne miņas. Zvanu atkārtoti, un atkal man tiek teikts, ka atzvanīs. Vēlā sestdienas vakarā man zvana kāda sieviete un sāk ar mani runāt krievu valodā. Saprotot, ka runāju latviski, pāriet uz latviešu valodu ar izteiktu akcentu un norāda, ka neesot bijis laika visu nedēļu atzvanīt, jo esot filmējusies, un degustācijas notiekot tikai piektdienās. Papildus tam, ka es kā pakalpojuma izmantotājs sajutos bezmaz lūdzēja lomā, dāvanu kartes pircēja ir maldināta par pakalpojuma pieejamību, jo tā aprakstā norādīts "degustācijas pieejamas darba dienās no 14.00 līdz 20.00, citā laika pēc vienošanās. " (varu pierādīt ar ekrānuzņēmumiem) . Dāvanu kartes cilvēki pērk, lai tās saņēmējam sagādātu pozitīvu pieredzi un emocijas, taču iepriekš izklāstītais un potenciāli sagaidāmais viennozīmīgi saistās tikai un vienīgi ar negatīvu. Kad šī situācija tika izklāstīta komersantam "lieliska dāvana", tika atsūtīts e-pasts ar tekstu "vēlamies jums piedāvāt veikt maiņu pret alternatīvu piedāvājumu:
1. Vīna degustācija - ģimenes apmeklējums - https://www.lieliskadavana.lv/vina-degustacija---gimenes-apmeklejums-ligatnes-vina-daritava ;
2. Ekskursija pa „raiskuma labumu darītavu” un degustācija - https://www.lieliskadavana.lv/ekskursija-pa-raiskuma-labumu-daritavu-un-degustacija-raiskumietis ;
3. Garda maltīte ar alus glāzi no „Brūzis manufaktūra” - https://www.lieliskadavana.lv/garda-maltite-ar-alus-glazi-no-bruzis-manufaktura-bruzis-manufaktura.
Vai arī pret jebkādu citu piedāvājumu, līdzvērtīga vērtībā. "
izvēlējos iespēju "vai arī jebkādu citu piedāvājumu līdzvērtīgā vērtībā" un norādīju, ka izvēlos "akropole" dāvanu karti, kas lieliska dāvana vietnē ir pieejama. Tika saņemta jau šāda atbilde: "maiņu ir iespējams veikt no viena pakalpojuma pret citu/citiem pakalpojumu līdzvērtīgā vērtībā, gadījumā ja izvēlētais pakalpojums/i būs dārgāki nepieciešams veikt maiņas piemaksu. Maiņa netiek veikta pret akropoles dāvanu karti, veikalu dāvanu kartēm un lieliska dāvana nominālajām kartēm. "
tas nozīmē, ka šī dāvanu karšu iegādes vietne ir gatava jebkurai situācijai par labu sev, nevis klientam. Tā kā pārējie piedāvājumi (pakalpojumi) man nešķita vilinoši, norādīju, ka vēlos saņemt atpakaļ naudu, uz ko tika atbildēts šādi: "jūsu īpašumā esošā dāvanu karti „chateau verdens” ir iespējams izmantot. Šajā gadījumā nauda pret dāvanu karti nevar tikt piemērota balstoties uz lieliska dāvana lietošanas noteikumiem, nauda par dāvanu karti netiek atgriezta. Arī Latvijas republikas likumdošana ir noteikts, ka dāvanu kartes ir pielīdzināmas komersanta pakalpojumam, kas paredz to, ka par tās atgriešanu var tikt nepiemērota naudas samaksa. Šajā gadījumā mēs piedāvājam veikt dāvanu kartes maiņu pret līdzvērtīgu/iem pakalpojumiem. "

kā redzam, atkal spēle vienos vārtos, un klients ir muļķis ar tiesībām nevis uz pakalpojuma kvalitatīvu izbaudīšanu, bet gan uz kaut kāda, da jebkāda pakalpojuma paciešanu.
Viss beidzās ar to, ka izvēlējos vienkārši kaut kādu kafejnīcu, lai tikai iztērētu tos 45 eiro, bet, nu, gandarījuma no tā visa noteikti būs maz.
No šī brīža nerekomendēju "lieliska dāvana" nevienam un aicinu potenciālos klientus ņemt vērā manu negatīvo pieredzi!
#sliktsserviss #lieliskadāvana #sūdzības

papildinu ar pēdējo bezkaunīgo šedevru no šī kantora:

labrīt,
paldies, ​par sniegto informāciju!
Jūsu dāvanu kartei ''vīnu degustācija vinotēkā „chateau verdens” 2 pers. '' maiņas vērtība ir 31,50eur, tāpēc ka šī karte ir iegādāta izpārdošanas brīdī, ja vēlaties iegūt citu piedāvājumu būs nepieciešams samaksāt starpību, savukārt, ja karte tiks, tomēr izmantota „chateau verdens”, tā būs izmantojam 45 eur vērtībā.

Viss beidzās ar to, ka vienīgais variants bija piekrist apmaiņai 45 eur pret 30 eur bez atlikušo 1,50eur kompensēšanas.

Turpmāk kategorisks nē firmai "lieliska dāvana", un nerekomendēju arī "chateau verdens".

02.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Lieliska dāvana Support Ответ от представителя 03.02.2023

Cien., gachux!
Analizējot Jūsu atsauksmi par radušos situāciju, vēlamies sniegt skaidrojumu!
Lieliska dāvana sadarbojas ar profesionāliem un rūpīgiem partneriem, kuri cenšas nodrošināt vienošanos par piedāvātajiem pakalpojumiem. Sniedzot informāciju klientiem esam pārliecināti, ka pakalpojuma sniedzējs veiks norunātos pakalpojumus kvalitatīvi un laikā.
Gan pakalpojuma sniedzēja, gan Lieliska dāvana vārdā ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Šinī situācija pakalpojums bija jānodrošina laikā, kurā tas tiek minēts pirkuma veikšanas brīdī. Esam sazinājušies ar pakalpojuma sniedzēju, lai informētu par šīs situācijas rezultātu, vienojoties uzlabot komunikācijas procesus nākotnē!
Kas attiecas uz kopējo situācijas risināšanas gaitu, vēlamies atvainoties Lieliska dāvana vārdā, jo komunikācija netika nodrošināta caurspīdīga un pārredzama, kas radījusi sliktu pieredzi!
Jau šobrīd strādājam pie tā, lai šādas situācijas risinātu pēc iespējas precīzākā komunikācijas stilā!

Atvainojamies par radītām negatīvām sajūtām,
jo Lieliska dāvana moto ir dāvināt ar prieku!

Ar cieņu,
Lieliska Dāvana

Дополнено gachux 06.02.2023

"Lieliska dāvana" atbilde uz šo publisko sūdzību vēlreiz un atkal apliecina sliktu servisu - sak, mums taču neko nemaksā uzrakstīt pāris vispārīgas frāzes "atvainojamies, tā sanāca, mēs strādajam, bla bla bla...". Faktiski uzņēmums "Lieliska dāvana" mani kā dāvanu kartes saņēmēju ar savu rīcību ir pazemojis visriebīgākajā veidā, tāpēc VĒLREIZ AICINU VISUS IZVĒLĒTIES CITUS DĀVANU KARŠU TIRGOTĀJUS VAI, KAS BŪTU VĒL LABĀK, IZVĒLĒTIES DĀVANU KARTES NEVIS NO ŠĀDIEM NEKRIETNIEM STARPNIEKIEM, BET UZREIZ TIEŠI NO PAŠIEM PAKALPOJUMU SNIEDZĒJIEM.

G

Комментарии (2)

L Lada1991 10.06.2023

Šī jau ir savu negatīvo emociju projicēšana uz uzņēmuma reputācijas rēķina. Sūdzību rakstītājai būtu jāapmeklē prihoterpateits, jo savu neaudzināto raksturu un spītību izliet pār citiem nu dien nav ne par gramu cienījamāks izgājiens.

G gachux 11.06.2023

Lada1991 komentārs ir absolūti ne par lietu, neiederīgs, netaktisks, viņai ieteicams apmeklēt labas uzvedības skolu vai vismaz vienas dienas intensīvu kursu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы