РешеноLieliska Dāvana - Slikts serviss
Pakapojuma sniedzējs nevar nodrošināt pirko pakalpojumu, jo ar to vairs nenodarbojas. Dāvanu serviss piedāvā tikai maiņu nevis naudas atgriešanu. Bet apmainīt pret līdzvērtīgu pakalpojumu nav iespējams, jo uz doto brīdi piedāvājumā ir tikai dārgāki pakalpojumi un nāktos piemaksāt. Tāpēc to nevar nosaukt par līdzvērtīgu pakalpojumu. Klientu serviss atrakstās ar vienu argumentu, ka iekšējie noteikumi naudas atgriešanu nepiedāvā.
Tāpēc variet nonākt situācijā, ka ir nopirkts konkrēts pakalpojums. To saņemt jūs nevariet. Naudu saņemt atpakaļ nevariet. Vienīgā izvēle ir izvēlēties citu pakalpojumu, kuru nemaz nevēlaties.
Tiklīdz būs atbilde no Ptac, papildināšu šo atsauksmi ar viņu viedokli par šiem "uzņēmuma noteikumiem".
Labdien,
Lieliska dāvana interesēs ir, lai klints ir apmierināts, tadēļ piedāvājam induviduālas konsultācijas, lai kopīgiem spēkiem atrastru kādu no piemērotākajiem piedāvājumiem.
Situācijās, kad pakalpojums nav pieejams un Lieliska dāvana nespēj nodrošināt līdzvertīgu pakalpojumu klintam nodrošinam gan naudas atgriešanu, gan maiņas iespējas.
Lieliska dāvana komanda aicina vienmēr sazināties ar mums caur elektroniskā epasta starpniecību [email protected] vai tālruņa starpniecību +371 6601 8025, ja rodas kādi jautājumi vai neskaidrības par esošo dāvanu karti.
Vēlot patīkamu pieredzi izmantojot mūsu dāvanu kartes,
Lieliska dāvana komanda.
Par šo jautājumu ar kompāniju komunicēju divas reizes. Pirmā reize pilnībā atbilda sūdzībā aprakstītai situācijai. Arī otrā reize iesākās tāpat, tāpēc izveidoju šo sūdzību.
Tomēr pēdējās dienās attieksme pilnībā mainījās un problēma tika atrisināta profesionāli un ātri. Pēc samaksas atgriešanas akta uzrakstīšanas, nauda tika atgriezta tajā pašā dienā. Tāpēc pretenziju vairs nav un paldies kompānijai par labo problēmu risināšanas pieredzi šajās pēdējās dienās.
Добавить комментарий