Lieliska Dāvana - Slikts serviss
Sveicināti.
Par šodienas atgadījumu 09.12.20 ap plkst 15: 30 ar vienu no jūsu bezatbildīgu darbinieci - Laima Judina. T/c Domina Shopping, Ieriķu iela 3.
Par šobrīdējo ārkārtas situāciju valstī, biju maska un pareiza pielietojumā, kā arī vienīgais klients jūsu veikalā un ievērojot visus piesardzības pasākumus. Vēlētos paskaidrojumu uz kāda pamata šī persona Laima Judina (darbiniece) izsauca apsardzi un padzina mani no veikala, nedodot pat iespēju aplūkot kā arī iegādāties kādu no jūsu dāvanu kartēm. Šāda neciena pret klientiem man ir pirmo reizi, jo pie jums es bieži iegādājos tieši jūsu piedāvājumus. Jo šāda rīcība no darbinieku puses, ir nepieņemama un necieņa pret saviem klientiem. Par ko es vēlos vērsties pie jūsu vadības lai pieņemtu kādus mērus.
Ar visu cieņu.
Комментарии (12)
Vienkārši tāpat izdzina? Es atkārtošos bet ir teiciens ka pagale viena nedeg
Ar apsardzes palīdzību, jo redziet es neko neiegādājos, kur nu vēl nedeva pat iespēju aplūkot piedāvājums.
Izdzina?
Ar apsardzi, jo neko neiegādājos, kā es kko varēju iegādāties ja pat nedeva iespēju aplūkot, burtiski pagāja Max 5min un 2apsardzes džeki bij' klāt.
Vienkārši tāpat vien padzina no veikala?
Tieši tā, ar 2 apsargu palīdzību, saprastu es tur 1h aplūkotu viņu piedāvājumu, bet tas bij' 5min un apsardze bij' klāt. Un dzirdēju ka šī pārdevēja, zvana un nosauc veikala nosaukumu pēc kā arī ieradās apsardze. Nezinu varbūt viņiem ir savi cilvēki kurus viņi apkalpo, bet pārējos tā pat vien ar apsardzes palīdzību padzen no veikala.
Esi pārliecināts, ka nesēdēji dobē un dārzieks nepadzina, kamēr domājāt, ka esiet veikalā. Man tā liekas, ka jūs esiet koka pagale.
Savu huinu vari paturēt pie sevis. Tu blakus biji?! Cik zinu ka nee Jo viju tur vienīgais klients.
Varbūt pārdevēja sajauca Jus ar "bijušo" un gribēja tādā veidā ieriebt? Maskās visi līdzigi. Tas ir sarkasms no manas puses. 😊 Ja skatāmies uz situāciju nopietni, joka pēc apsardzi neizsauc. Vai tika minēts iemesls Jūsu izraidīšanai no veikala?
Es būdams maska, pareiza pielietojumā, kā arī ievērojot visus drošības noteikumus, kā arī vienīgais klients veikala, uz ko šī pārdevēja, ik pēc nepilnas minūtes, ar atgādinājumu jūs kko pirksiet, jūs kko pirksiet, pat nedodot iespēju aplūkot, līdz ar ko pēc nepilnam 5min ieradās 2 apsargi un lika pamest veikalu, tāpēc es arī vēlētos paskaidrojumu no vadības uz kāda pamata. Protams aizsutiju epastu vadībai, uz ko saņēmu atbildi ka atbildēsot, ne ilgāk kā divu darba dienu laikā, bet nu jau rīt ir 3diena un nekādu paskaidrojumu, no vadības par šīs pārdevējas rīcību neesmu neko saņēmis.
Starp citu, pašam bija pieredze, gan ar citu veikalu, kad tika pasūtīta prece no noliktavas (planšete sīcim) un ticiet man, ieraugot, ko saņemšu, až apstulbu, kaste apbružāta, netīra, planšetei transportēšanas plēve vismaz 10 reizes likta virsū un nost, sensori nestrādā. Īsāk sakot, vairākas reizes 14 dienu laikā atgriešanas tiesības pat ļoti manāmas. Mierinājums-ar atlaidi dēļ ārējā izskata u.t.t. Draugi, nav labi. 😂
Nu neko... Par cik šī prece nebija uz to brīdi pieejama citos veikalos un vajadzēja tūlīt un tagad, un pietam mazajam,kas varbūt zin un saprot planšetēs vairāk kā es, pievēru acis uz šo nepilnību. Ar šo komentāru vēlējos teikt, ka tiešām tā gadās, tas nav izdomājums. Ja pirktu sev, neņemtu nemaz tādu pretīm. Par planšeti kā tādu iebildumu nav, viss strādā, izņemot sensorus, bet sīcim ir ok, skraida laimīgs. 😁
Ups... šis komentārs bija citai sūdzībai. Kā tas šeit gadījās? Esmu skaidrā. 🤔