Lieliska Dāvana - Krāpšana
Daudz pētīju ši uzņēmuma mājāslapu un izlēmu nopirkt kartiņu SPA rituāls pārim. Kartiņa nav no lētajiem, maksāja 86 eiro. Nopirku, izlēmām ar vīru aiziet, speciāli paņemām brīvdienas un aizbraucam. Salonā ilgi čakarejas ar kartiņu un beigās pateica, ka nevar to pieņemt, jo tā nav derīga. Brīvdiena bija sabojāta. Zvanijam uz Lieliska dāvanu, divas dienas nevarejam sazvanīt, neviens necela klausuli, beigām, kad sazvanījam mums atbildēja, ka nekā palidzēt nevar. Rakstijam uz e-pastu vairākas reizes, neatbild jau 2 mēnešus. Miskastē izmesti 86 eiro... Esam joprojām šokā, tik labas atsauksmes Facebook lapā un tādi krāpnieki realitātē.
Labdien,
Informējam, ka diemžēl Jūsu sūdzībā nav minēta informācija par dāvanu kartes svītrkodu, nedz arī pirkuma groza numurs, lai mēs varētu veikt pārbaudi mūsu sistēmā. Tāpat arī nav saņemta neviena sūdzība vai jautājums par šādu dāvanu karti nedz mūsu ofisā, nedz arī pie pakalpojuma sniedzēja. Lūgums uzrakstīt mums uz [email protected] informāciju par savas dāvanu kartes svītrkodu un internetā iegādātā pirkuma groza numuru, un mēs ar prieku Jums sniegsim palīdzību un atbildi.
Paldies.
Комментарии (3)
Ceks ir saglabats?
Tieši tāda pati situācija bij manai kaimiņienei , gāja ar vīru un tur pateica nederīga , Pārbaudīja faktus izrādās šī karte izlietota dienu iepriekš ka vēl nebij šis pāris to iegādājies . Murgs un kauns Latvijai !
Labdien,
Informējam, ka visus iesūtītos klientu jautājumus vienmēr atbildam laicīgi un pēc būtības, atrisinot tos maksimāli iespēju robežās, jo mums rūp mūsu klientu apmierinātība ar mūsu piedāvājumiem un pakalpojumiem. Ja ir kādi neskaidrības jautājumi lūdzam rakstīt uz [email protected]. Tāpat informējam, ka dāvanu kartes tiek aktivizētas tikai, kad tās tiek iegādātas līdz ar to informācija, ka tā varēja būt tikusi izmantota ir nepatiesa.
Paldies.