Itella - Slikts serviss
Pasūtīju preces no Vācijas. Vācijas pusē piegādā Dhl, mūsu pusē itella. Nosūtītājā mājas lapā rāda, ka kaut nav labi ar paku. Sāku izsekot - itella mājas lapā uzrāda, ka sūtījumi ievietoti smartpost Ogre, gaida saņēmēju. Lai saņemtu pakas vajadzīgs pin kods, kuru itella esot nosūtījusi man sms vai epasta veidā. Neesmu saņēmusi ne sms, ne epastu ar kodu, ziņu, ka pakas ir atnākušas, neko. Ko man tagad darīt? Glabāšanas laiks būs beidzies un sūtīs pakas atpakaļ? Vai tiešām nevarat atsūtīt ziņu, ka paka ir klāt un kodu?
Vienkārši briesmīgs serviss! Nopriecājos ka palas sūtīs DHL bet kad ieraudzīju ka Itella mūsu pusē... nu šausmas. Laikam būs jāziņo nosūtītājam un dhl lai rūpīgāk izvēlas partnerus! Neiesaku nevienam!
IzmIzmantojot Omniva, DPD, Latvijas pastu nekad šādas problēmas nav bijusas. Es taču viņiem maksāju vēl par piegādi un pretī tieku vnk apzagta!
Labrīt! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com, norādot sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Добавить комментарий