Itella - Sliktākais serviss, kāds jebkad pieredzēts!
Pēc klientas lūguma, aizvakar pirmo reizi izmantoju Itella pakalpojumu. Aizpildīju formu, operatīvi apmaksāju, izprintēju pavadlapu. Visas dienas laikā nesaņēmu nekādu ziņu, kad paciņa tiks savākta. Sapratu - noteikti nav pa ceļam un paņems to rīt! No rīta sazinājos ar operatori, lai apstiprinātu to, ka savākšana notiks šodien - uz ko saņemu atbildi, ka jā, līdz plkst. 17: 00.
Pēc sarunas saņēmu arī pieklājīgu ziņu epastā ar šo pašu informāciju - savākšana notiks šodien pēcpusdienā, līdz 17: 00.
18: 00 saņēmām zvanu, ka ir klāt - protams, darba laiks ir beidzies un neviena ofisā nav. Jautājam, kad tiek pārcelts savākšanas laiks? Uz ko saņemam - telefona sarunas pārtraukšana bez paskaidrojuma. Zvanam vēlreiz, jautājam kā rīkoties - cienītais kurjers uz manu sacīto atbild ar - nu? Un? :) atbildu, ka šī nav formāla atbilde klientam un kā mums nodot sūtījumu? - nu, ja rīt būs pa ceļam, paņemšu! Protams, mana atbilde vairs nav tik iejūtīga, jo mūsu klients paciņu nesaņems laikā! Piebildu, ka rīt sazināšos ar administrāciju noskaidrot kā rīkoties un uzrakstīsim sūdzību! Uz ko saņemu atbildi - raksti!:) atkal sarunas beigas nez paskaidrojuma.
Secinājumus varam izdarīt paši. Piebildīšu, ka 2 gadus izmantojam tnt un fedexpress kurjerpkalpojumus - nekad nekas tamlīdzīgs nav pieredzēts! Šoreiz uz noteikto lokāciju klientam paciņu neizdevās nogādāt vajadzīgajā laikā ar šīm kompānijām, tāpēc klients palūdza izmantot šo. Diemžēl, tas nevainagojās ar panākumiem!
Labrīt! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Комментарии (1)
Itella nožēlojams kantoris, tas ir sen skaidrs.