Itella - Nepiegādā sūtījumus laikā.
Dienas laikā plānotu piegādi Itella nepareizi sašķiro un atstāj noliktavā. Pēc tam nespēj problēmu atrisināt, lai tomēr piegādātu darba dienas laikā, kaut arī laiks tam būtu bijis pietiekami daudz. Nožēlojama attieksme pret klientiem un saviem pienākumiem. Arī Itella mājas lapa šīs sūdzības sagatavošanas laikā nedarbojas.
Zemāk piegādes informācija par sūtījuma kustību pēc ierašanās Latvijā, kā redzams, sūtījums atgriezies noliktavā:
22/09/2017 15:44 The parcel has reached the GLS location. Lithuania Vilnius
25/09/2017 08:46 The parcel is stored in the GLS warehouse. Latvia Riga
25/09/2017 08:41 The parcel is in the GLS delivery vehicle to be delivered in the course of the day. Latvia Riga
25/09/2017 01:03 The parcel has reached the GLS location. Latvia Riga
Комментарии (3)
Tikko no Itellas uzzināju, ka mainīt piegādes adresi var tikai tad, kad pirmā piegāde bijusi neveiksmīga. Gribēju laikus brīdināt. Vai kādam nav laiks gatavot stulbuma paraugu grāmatu?
Piegāde 15.05 (otrdiena) 10:30 bija neveiksmīga, jo mājās biju jo 13:00.
16.05 (trešdiena) no rīta zvanu, nevaru sazvanīt sūtu epastu, zvanu pēcpusdienā, joprojām sazvanīt nevar, sūtu atkal epastu. 15:30 beidzot saņemu atbildi, ka piegāde iespējama 21.05! PIRMDIEN! Interneta veikals nejautāja norādīt telefonu, tāpēc piegādes vietā saņēmu lapiņu pasta kastē.
Piegāde no Vācijas 6 dienas, piegāde Latvijā no Itellas VĒL 6 dienas! Pa pastu būtu bijis ātrāk.
P.S. Dzīvju Rīgā, nav tā, ka uz manu pilsētu speciāla piegāde būtu jāorganizē.