www.sudzibas.lv IKEA Virtuves mērīšana, dizains, pasūtījums, montāža

IKEA - Virtuves mērīšana, dizains, pasūtījums, montāža

Ike sūdz
nākamais ziņojums »
augusta otrajā nedēļa uz web lapā norādīto adresi nosūtīju lūgumu virtuves mērīšanas un dizainera pakalpojumiem. Mērītājs atbrauca, viņa ierašanās laiks tika vairākkārt mainīts. Ieradās laicīgi, darbu padarīja kvalitatīvi. Dizainera nav, web lapā ir klaji meli. Dizaineru vietā darbojas pāris pārdevējas / pārdevēji veikala nodaļā. Ikea.lv serveris nemitīgi uzkaras. Sazīmēju cik varēju pati, precīzus izmērus web lapas shēmā ielikt ir neiespējami. Vairākkārt biju veikalā pie pārdevējām / - iem. 2/3 no šiem " dizaineriem" nez kāpēc negribēja palīdzēt. Domāju - nekompetences dēļ. Septembra pirmajās dienās tika veikts pasūtījums par gandrīz 9000 €. Naudu samaksāju ar pārskatījumu. Solīja, ka parasti 2 nedēļu laikā virtuve tiek uzstādīta, bet nu man esot individuāli pasūtīta virsma, uz ko jāgaida ilgāk. Ar to tad viss sākās.. Preci ved pa daļām, nebrīdinot, ka daļēja piegāde. Uz zvaniem ikreiz atbild kāds cits in Sola šodien būs e-pasts. Nekādi e-pasti pst pēc mēnešiem nav. Veikalā izliktā prece pie pasūtījuma izrādās ir atlikumi no vecās kolekcijas. Izvēlējos no jaunās. Tad izrādās, ka arī no jaunās kolekcijas preces nav, ieliek paši citu, līdzīgu bez precīzas saskaņošanas. Pēc 2 mēnešu gaidīšanas izrādās nav rokturu. Šodienas - rītdienas solījumi turpinās. Piegāde 100% apmēra nav veikta. Prasa man piemaksāt par aizvietotajām precēm, rēķinu nav. Neviens nav atbildīgs. Katrreiz pie telefona cita persona. Ja ir maksāts ar pārskaitījumu, tad skaitās juridiska persona un ikreiz tiek uzsots tas pats stulbais jautājums. Neredzu tam nekādu galu un domājam atvestās preces atdot un prasīt naudu atpakaļ. Jūtos apņirgāta. Samaksāta summa ir pietiekami liela, lai normāls uzņēmums pacenstos visu normāli izskaidrot un darbus koordinēt. Apsveru iespēju par tiesas darbiem pret manos properties, kurš ir franšīzes turētājs. Mans ieteikums lasītājam... Turieties pa gabalu. Ir daudz uzņēmumu lv, kas būs pateicīgi par pasūtījumu un apkalpos jūs cilvēcīgi...

22.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

H

Комментарии (2)

J Johny 22.10.2020

Šito kantori var izmantot tikai ja taisi visu pats. Pārdošanā nav nestandarta detaļu, nav iespējams neko individuāli pielagot realitātei. Ja gribi perfektu rezultātu, tad jāmeklē tikai un vienīgi profesionāļi.

H hopa 13.11.2020
Meli, slikts serviss

TURPINĀJUMS MURGAM.. sākums ir pie ikea virtuve sūdzības 22.10.20. Samaksātā summa ir virs 9000 €. Ir pagājušas vairākas nedēļas, oktobrī tika sasolīti zelta kalni. Septembrī pasūtītā/ samaksātā virsma ir pazudusi. .. it kā .. varbūt vispār nav bijusi. Ur jau novembra vidus. Atbrauca montieri, vīrs rāda shēmas kur ir vadi sienā. Bāc... ar pirmo saurbj vadus! No rīta tika pārrunāta shēma. Uzzīmēt ar ikea programmu visu nevar. Neskaitāmas reizes ir pārrunātas atšķirības. Pēcpusdienā jaunajā sienā saurbti caurumi un ir salikts pēc sava prāta.
Nezinu, kas būs tālāk. Visiem viss pie kājas.
VĒLĒTOS SAMEKLĒT VĒL KĀDUS KO IKEA VAZĀ AIZ DEGUNA UN APŅIRGĀ UN IESNIEGT KOLEKTĪVU PRASĪBU TIESĀ .
VISS VIŅU SERVISS IR KLAJI MELI...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы