IKEA - Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana
21.12.2021. Ar Paul Mason Properties Sia tika parakstīts līgums par mana dēla istabas dizaina izveidi un mēbeļu iegādi un montāžu. Par dizainera komunikāciju, profesionālismu nav runas. Diemžēl, ikea piedāvā servisu ko pats nevar izpildīt. Pēc dizaina projekta tika sagatavots rēķins un rēķinā uzreiz tiek iekļautas visas preces, kaut daļa preces var nebūt uz vietas (par ko pasūtītājs netiek pabrīdināts) . Preces piegādāja 3-4 reizes, iedomājieties pasūtīt skapi, bet durvis un vai rokturi jāgaida, šīs pašas gaidītākās daļas tika atvestas vien.14.03.2022. Es samaksāju arī par montāžu, lai man maksimāli ātri būtu bērnam istaba gatava, bet sākotnējā montāža tika sakārtota vien ap 10-to janvāri, bet nu jau ir 25.04. Un skapis vēljoprojām nav pabeigts. Rakstīju e pastu uz ikea 08.04.2022, man atbildēja, atvainojās, teica ar mani sazināsies - neviens nav sazinājies. Rakstīju atkal 14.04.2022 - uz manu e pastu neviens nav atbildējis.
Uzskatu, ja tiek samaksāts par preci un vai pakalpojumu, tas ir jāsaņem vai jākompensē zaudējumi/jāmeklē risinājumi. Ikea to nav un nepiedāvā, jo ir sagrābušies un paši nevar savu kvalitāti-servisu nodrošināt. Vēlos pabrīdināt Nākotnes pasūtītājus šim projektam ar ko rēķināties, jo reklamējas ļoti, kas paredz vēl vairāk vīlušos.
Комментарии (2)
Piekrītu, es arī gaidu jau no oktobra, kad Ikea būs atkal pieejams pasūtītais ELVARLI
skapis.
Es jums jūtu līdzi. Serviss ir briesmīgs. Jau ceturto nedēļu gaidu atvilktņu "priekšiņas" virtuvei. Ieinteresētība no Ikea puses - tieši nulle.
Neiesaku no Ikea pasūtīt jebko kas nav uz vietas veikalā.