IKEA - Slikts serviss
Tā nav sūdzība, bet atsauksme. Vēlējos nopirkt dažus virtuves piederumus. Iebraucu ikea. Biju tur pirmo reizi. Pirmais izbrīns bija par auto stāvlaukuma nevajadzīgi sarežģīto konfigurāciju un iebraukšanu - izbraukšanu, tur projektētāji ir sapinušies savā meistarībā. Labi, iegāju veikalā meklēt sev vajadzīgo preci. Nepatīkams pārsteigums bija tas, ka, lai es to preci atrastu, tieku dzīts zigzagā pa kaut kādu man nevajadzīgu garu maršrutu kā auns. Ar sāpošu kāju nosteberēju krietnu gabalu, bet tad sapratu, ka jūtos kā mīnotaura labirintā (sengrieķu mitoloģija) , un nevēlos šajā aunu laidarā uzturēties, bet iespēju no tā iziet nav. Preces izvietojums nav pārskatāms, un pārdošanas koncepcija ir pircēja dzīšana pa noteiktu trajektoriju cerībā, ka viņš kaut ko nopirks - uz impulsīvas rīcības pamata. Man šāda koncepcija šķiet cilvēka pazemošana. Jāpiezīmē, ka es neko nenopirku, jo vēlējos ātrāk izkļūt no šī labirinta, turklāt ar stingru apņemšanos nekad un nekādos apstākļos ikea neiepirkties, jo nevēlos justies kā auns laidarā, kuru dzen tur, kur grib pārdevējs, nevis tur, kur pircējam vajag. Ikea vienlaicīgi biju divas reizes - pirmo un arī pēdējo. Aizbraucu uz lielveikalu, kur viss ir pārskatāms un viegli nopērkams. Biju informēts, ka ikea ir veikals jauniem cilvēkiem, kuri sāk savas dzīves iekārtošanu, taču aunu laidara koncepts mani ļoti nepatīkami pārsteidza - tā ir pazemošana. Palasīju atsauksmes par ikea - vienkārši bēdīgi!
Комментарии (3)
Atvainojiet Šī ir sudzibas.lv nevis pateicības.lv. pateicības ir jāpublicē viņu mājas lapā ne šeit.
Slatak, neblamējies. Neproti braukt, sēdi mājās. Paskatoties tavas sūdzības un komentārus šajā portālā, šausmas pārņem. Tev laikam ar potenci problēmas, citādāk nesūdzētos par visu pēc kārtas. Visi viņam slikti, pats tāds ideāls. Veikals nav vainīgs par tavu kāju , neviens tevi nespieda iet iekšā.
IKEA neiepērkos tieši šī iemesla dēļ. Nepatīk obligātais maršruts.