IKEA - Slikts serviss
Pasūtījām kumodi. Atnāca īsziņa, ka jāierodas pēc preces laika posmā no 19.00 līdz 21.00. Precizējām, vai tiešām prece būs pieejama, jo uz Rīgu jābrauc 300 km. Atbildēja, ka noteikti. Aizbraucām. Gaidām. Ap 20.00 atnāca īsziņa, ka vēl jāgaida, būs vēlāk. Gaidījām līdz 21.00, veikalu aizvēra. Braucām mājās. No rīta pamodināja īsziņa, ka tagad varam saņemt savu preci. Gribas raudāt par tādu ņirgāšanos par cilvēkiem.
Labdien!
Atvainojamies par vilšanos un neērtībām, ko radīja neprecīzā pasūtījuma informācija, ka arī sniegtās atbildes tiešajā un attālinātajā komunikācijā. Patiesi vēlamies nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ pateicamies par dalīšanos ar pieredzēto. Turpinām strādāt pie klientu apkalpošanas pilnveides.
Ar cieņu
IKEA Latvija komanda
Комментарии (2)
Vai kāds var paskaidrot, kāpēc dienesta darbinieki (darbinieki) saņem lielāku algu nekā komplektētāji, krāvēji un citi svarīgu darbu darītāji? Kā tur ir ar to loģiku darbu vadītājiem, menedžeriem (lohiem)?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību