LV RU
www.sudzibas.lv IKEA Slikts serviss

IKEA - Slikts serviss

Iegādājos virtuves iekārtu, kuru komplektēju ikea piedāvātajā mājas lapā. Skapim 220cm vidus daļā ieplānoju cepeškrāsnī. Pēc viņa salikšanas sapratu, ka cepeškrāsni līdz galam nevar ielikt, jo starp augšējām durvīm un apakšējo atvilkni ir 1,5 cm mazāks attālums kā cepeškrāsns priekšējā daļa. Zvanot, sūtot epastus ar foto no ikea darbiniekiem saņēmu vienu atbildi, nemāku salikt un nepareizu krāsni esmu nopircis, ja gribu novērst skapja brāķi, man par to ir pašam jāmaksā. Pielieku sarakstes daļu ar ikea: labdien! Salīdzināju jūsu atsūtītās instrukcijas ar savu salikto skapi un saprotu, ka visu esmu izdarījis pēc instrukcijas. Pieļauju iespēju, ka kādu sīku niansi neredzu. Tāpēc griežos pie jums atkārtoti ar lūgumu rast risinājumu, atrast problēmu. Pēc jūsu piedāvājuma iegādāties dzelzs plauktu krāsns turētājam nesaskatu par risinājumu uz doto brīdi, jo tas neatrisinās problēmu, kas saistīta ar krāsns ārējo izmēru un plauktu un durvju atstarpi krāsns ievietošanai, kur starpība ir no 1 līdz 1,5 cm, un šajā gadījumā būšu nepamatoti iztērējis savus līdzekļus. Tāpēc, ja jums nav citu priekšlikumu kā atrisināt problēmu, piedāvāju no jūsu puses atsūtīt meistaru kurš uz vietas noskaidros problēmas cēloni. Ja problēmas cēlonis būs saistīts ar manu nepareizu montāžu vai krāsns izmēriem, apņemos segt visus izdevumus un iegādāties pie jums visu nepieciešamo problēmas novēršanai, kā arī apmaksāt meistara pakalpojumus. Gaidu no jūsu puses piedāvājumu.
Ikea atbilde: sveiki, meistara izsaukums ir maksas pakalpojums.
Varat sazināties ar mūsu uzstādīšanas meistariem, varbūt viņi spēs jums sniegt konsultāciju šajā jautājumā. Pārdošanas nodaļas maiņas vadītāja virtuves nodaļa ikea latvija

24.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (1)

S Saknīte 16.03.2021

Ak , Jums vismaz noveicās viņus sazvanīt :D.
Es jau kopš 04.03.2021 gaidu, kad IKEA atsūtīs man apstiprinājumu un rēķinu par preci, ko pasūtīju internetā. Sūtīju atkārtotu vēstuli ( 08.03.2020 )- saņēmu ziņu, ka 2dienu laikā atbildēs nu jau 16.03.2020, bet nekā.
Zvanīju uz biznesa nodaļu- mani savienoja ar interjera speciālistiem- uz ko saņēmu atbildi- ka viņi palīdzēt nevar, sapratu un zvanu atkal uz norādīto biznesa telefonu, savienojums kosmosā mani nepieņem :D
DOMĀJU NU LABI, UZZVANĪŠU UZ KLIENTU APKALPOŠANAS telefonu- bet arī tur mani ''Atšuva'' ka jāzvana biznesa nodaļai- izstāstu ka man grūti sazvanīties, neviens neiet uz sarunu- uz ko saņemu sausu atbildi- ka viņa nav pilnvarota domāt viņu vietā :D. NU TAD ARĪ NEIZTURĒJU UN TEICU- Ja jūs būtu mana darbiniece ES jums pirkstus nocirstu par tādu darba kvalitāti :) Klausulē klusums - un pēc 30 sek. NEVARU PALĪDZĒT JUMS -
TĀ NU ES SĒŽU UN DOMĀJU- Kā tad IKEA Notiek problēmu risināšana, kā notiek pārdošana un kas notiek ar cilvēku profesionalitāti?
Vai man vairs vajag tās mēbeles :(

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы