LV RU
www.sudzibas.lv IKEA Produktu nepieejamība

IKEA - Produktu nepieejamība

Ieradāmies ikea no 120 km attālas pilsētas, darba dienas vakarā, nopirkt pa daļām pax skapju sistēmu, lai paši arī uzreiz aizgādātu, izmantojot reto, saulaino dienu. Priecīgi apskatījām, ko vēlamies, sakomplektējām pie veikalā esošā datora, izdrukājām... Bet viss prieks beidzās, kad pārdevēja pateica, ka diemžēl, pax skapja rāmis, izmēros 100x58x236, nebūs pieejams, bet visu pārējo komplektāciju varot dabūt. Tajā ietilpa vēlviens rāmis, izmēros 50x58x236, plaukti, drēbju stieņi, lampas, durvis, plauktiņi, enģes, utml. Bet cienījamā ikea vadība, kam mums tas, ja pašu galveno nevaram dabūt? Rāmi? ! No kā sastāv viss skapis... Jautājām pārdevējai, kad tie varētu rasties veikalā, bet viņa nezināja teikt.. Prasījām, kas no tāda izmēra pieejams - tikai gaišie. Vīlušies, aizbraucām mājās tā arī neko nenopirkuši... Vai tiešām tāds liels veikals nevar sagādāt kaut ko tik vienkāršu, normālā daudzumā, lai pietiktu visiem? Produkts nav ekskluzīvs, nav dārgs, nav speciāls... Vienkārši rāmis, kuru nav iespējams nopirkt un uzzināt, kad tas vispār būs pieejams. Varējām, protams, pirms braukšanas apskatīties pieejamību interneta vietnē, bet nekad nebijām gaidījuši, ka kaut kas tik, it kā, parasts un populārs nebūs pieejams...

15.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от IKEA Latvija Ответ от представителя 02.10.2020

Labdien!

Atvainojamies par vilšanos un neērtībām, kas radās veikala apmeklējuma laikā. Diemžēl mums dažkārt nākas saskarties ar neplānotām piegāžu izmaiņām ar pandēmiju saistītu iemeslu dēļ, kā rezultātā ir produkti, ko nesaņemam pasūtītajos daudzumos.
Mēs patiesi vēlamies nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ pateicamies par dalīšanos ar pieredzēto un šajos apstākļos laipni aicinām sekot preces pieejamībai apmeklējot IKEA Latvija mājas lapu www.IKEA.lv, kā arī pirms došanās uz veikalu noteikti pārbaudīt preču atlikumus, zvanot uz informatīvo tālruni: +371 63301000.

Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

O

Комментарии (7)

H Helsu 15.09.2020

Kads sakars veikala izmeram ar so visu😁 pilnigi logiski ka kada prece bus izpirkta un par so cept sudzibu, dazi cilveki vienkarsi atrod laiku sudzeties par pilnigi visu iespejamo un neiespejamo.

O Okys 16.09.2020

Helsu, sakars tāds, ka ja prece ir tik populāra un pieprasīta un pārdošanā jau ilgu laiku, tad laikus varēja parūpēties par noliktavas papildināšanu. Kā tas nākas, ka ne nevienu PAX skapi normālā, populārā izmērā no veikala atvest nav iespējāms, jo gluži vienkārši paša skapja tur nav. Ir tikai komplektējošās daļas un durvis. Pārdevēja vēl arī pateica, kas pirmais brauc, tas pirmais maļ un gaidot šo preci daudzi. Nekādas loģikas šeit nav. Degviela nav loterijā vinnēta, visa Latvija nedzīvo Rīgā un nevar katru dienu "ieskriet", apskatīties vai gadījumā nav skapja rāmis atnācis.

Jimmy Darling 16.09.2020

"Pārdevēja vēl arī pateica, kas pirmais brauc, tas pirmais maļ un gaidot šo preci daudzi" -tiešām nekādas loģikas...populāra un pieprasīta prece uzreiz tiek izpārdota, kur tas redzēts

T taa_gan 19.12.2020

Kad Tev būs naudiņa, pamēģini kaut ko nopirkt Ikea :D Sakomplektēt kādu skapi vai virtuves iekārtu. Good Luck! :D Tas vienkārši nav iespējams, un nav runa par vienu vai diviem variantiem. Tā ir maldināšana, klienta laika tērēšana!

K Kristine 16.09.2020

Vēl sakars tāds, ka es šos skapjus jau mēnesi (ja ne vairāk) medīju, neviens nevar pateikt, kad būs pieejami. Prasu - "cik jāgaida? Mēnesis, pusgads, gads? " atbilde: "nav informācijas! ". Skatos gan internetā, gan prasu veikalā, kad esmu - nulle rezultāts. Jautāju skapju nodaļā, tur man pateica godīgi, ka var gadīties, ka internetā rāda, ka nav, bet veikalā ir. Tātad skatīšanās internetā pirms braukšanas arī nav variants. Vēl var zvanīt, bet man izklausījās, ka tur ir "vēl zinošāks" cilvēks otrā galā. Beidzamo reizi sāka asinis jau vārīties veikalā, blakus sēdēja pārītis - priecīgi plānoja savu skapi, šos arī paķēra - viņi tur stundu sēdēja, apspriedās, strīdējās - beigās - figuški - nav rāmju! Nav jau stāsts par to, ka prece var būt izpirkta vai kā, stāsts par to - ka jāizņem no pārdošanas, ja nezini, kad būs, plānotāju atverot lieliem sarkaniem burtiem "nav rāmju, nezinam, kad būs! ". Kāpēc cilvēkiem jātērē laiks un, sūdzības autora gadījumā, arī līdzekļi, lai beigās paliktu tukšā?
Esmu jau pati nospļāvusies uz to visu un meklēju alternatīvas, jo nevaru vairs izturēt, ka drēbes pa māju mētājās. Bet mans sapnis par skapi, kuru varu sakomplektēt pati, un pārkomplektēt vajadzības gadījumā, neiztērējot miljonu, ir zudis.

D Dace 13.10.2020

Labdien! Nezinu, kur lai vēršos un kam lai sūdzos. Priecājos par tiem Ikea pircējiem, kuri preci vispār nenopirka un aizbrauca bešā, taču mana vilšanās ir nu jau samilzusi ļoti liela. 25.augustā iegādājos lielo drēbju skapi un tavu vilšanos, kad viss jau sakrauts uz ratiem, uz vietas nav vienas nieka detaļas, skapja sadalītājs, lai ieliktu atvilknes. Devos pie konsultanta, lai noskaidrotu kas un kā, atbilde bija, piegāde pēc 3 nedēļām. Jauki, tad jau varu pirkt, 3 nedēļas pagaidīšu. Pagāja 4 nedēļas, tas tā lai drošāk, zvanu uz Ikea telefona numuru, nosaucu kodu un tavas šausmas ko dzirdu, oktobra beigās būs piegāde (zvanu 22.septembrī). Un spārnotā frāze-Covids, pandēmija. Ar Covidu un pandēmiju atrunāties ir muķķigi, jo vasarā daudzi piegādātāji brīvi pārvietojās. Ok, gaidām. Sāku pētīt mājas lapu, atradu šo man vajadzīgo detaļu tumši brūnā krāsā, bet man skapis viss balts, nu labi, saprotu, ka nevaru ne drēbes skapī salikt, neko. Štrunts pirkšu tumši brūnu, tomēr iekšā skapī citi neredzēs. Bet tavu brīnumu, nākamajā dienā vairs šīs preces nav, zvanu aprunāties, man atbild, ja preces nav mājas lapā, tad viņas nav. Pie reizes nosaucu atkal savas preces kodu, ja nu kas mainījies, tavu brīnumu, viņiem atzīmēts, ka piegāde no 3.-13.oktobrim, cerībā gaidu savu trūkstošo detaļu. Nu ko šodien 13.oktobrī zvanu, jopcik popcik, mērs bija pilns, prece būšot novembra beigās, atkal muļķīgās piebildes par Covid. Saku meitenei, tad beidziet mānīt pircējus, pietiek solīt debesmannu, kuras nav. Nesoliet to, kas nenotiek. Viņa tikai kā robots saka -es jums saku, ko piegādātājs man raksta. Bet kāda man no tā jēga. Labāk būtu atbildējusi, ka preces nav, kad būs nezinu, sekojiet mājas lapā. Bet kāpēc visu laiku barot pircējus ar meliem. Šī ir ņirgāšanās par pircējiem, ja nebūtu man solīts konkrēts termiņš, es visticamāk skapi nepirktu, manās acīs Ikea noslīdējis zem gridlīstes. Tagad sanāk, ka man it kā ir skapis, bet viņa nav, jo pilnvērtīgi to lietot nevaru nu jau divus mēnešus. Jāpiesēžas, jāpastudē likumi, izskatās, ka te jācep augšā iesniegums par pircēju apzinātu maldināšanu, un jāliek klāt visi audio ieraksti ar konsultantiem. Nu tas nav normāli.

T taa_gan 19.12.2020

Pilnīgi piekrītu! Tiklīdz reāli noskati un sakomplektē preci, tā sākas- ai, šis ir tik populārs modelis, viss izpirkts, bet varat pasūtīt un apmaksāt. Kad piegādās- nezinām, varbūt mēnesis, varbūt divi vai trīs, Paldies!
Otra lieta- nekvalitatīvs interneta veikals ar apgrūtinātu meklēšanu. Un ja kaut ko atlasīsi, pasutīsi un apmaksāsi, tad izrādīsies, ka nav pieejams (veikalā fiziski ir). Īpaši kaitinoši tas ir tagad, kad veikals ciet un tiek reklamēta iepirkšanās internatā- tikai tāpatnepārdos, sēdēs virsū un pa tālruni vīzdegunīgi atbild, ka fiziskais veikals ir prioritāte. Laikam baidās, ka visu izpirks, kamēr slēgts, un janvāra vidū veikalā būs tikai smuki paraugi un nopikt NEKO nevarēs (jau pirms tam maz ko varēja- kā jau te iepriekš minēja), atskaitot, protams, aizpērnās sezonas svecītes, vāzītes un citus neejošos štruntus,

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы