IKEA - Briesmīgs serviss
Iesaku pirms pieņemt darbā vienkāršos, amatam neatbilstošus un ne īpaši izglītotos ļaužus, nodrošināt šiem darbiniekiem klientu apkalpošanas VISMAZ pamatapmācības. Kur iemācīs kādai jābūt attieksmei pret klientu un, kā nu nekādīgi savu slikto garastāvokli vai dzīves uztveri ne izgāzt uz klientiem. Attieksme ar kādu šodien saskāros mūsu brīnišķīgajā Ikea, kritiski zem nulles. Pārdevējai iedod 90 eiro, jāmaksā ~89,20 - šī stāv un blisinās, es saku tur ir 90 eiro, vai vēl kas vajadzīgs? Atcērt, ka ir pateikusi, par 90 eiro. Nesaprotu, ko no manis grib,lūdzu izdot atlikumu un čeku,lai varu iet krāmēt savu preci ratos. Uz mani sāka bļaut kā uz vietējo kranci- tev neviens nejautāja, ej savā vietā, ko tu te iztaisies,bla bla bla, saruna bija pagara. Aizgāju nikna, nolēmu nebendēšu savus nervus ar to trako tanti, kurai jau sen būtu jābūt pensijā. Un šī nebija vienīgā īgņa šai veikalā, starp citu!
Labdien!
Lūdzam pieņemt mūsu atvainošanos par veikalā piedzīvoto situāciju. Mēs tiecamies uz augstākajiem klientu apkalpošanas standartiem, tāpēc konkrētā situācija tika pārrunāta ar klientu apkalpošanas darbiniekiem, tajā skaitā kasieriem.
Vēlamies uzsvērt, ka klientu sūdzības un ieteikumus par apkalpošanas kvalitāti uztveram ļoti nopietni un veicam nepieciešamos uzlabojumus. Tostarp regulāri īstenojam dažādas apmācības, kuru ietvaros klientu pieredze ir piemērs klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, tāpēc līdz ar atvainošanos pateicamies par sniegto informāciju.
Ceram, ka Jūsu nākamā vizīte IKEA veikalā būs nesalīdzināmi patīkamāka.
Vēlam jauku dienu!
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda
Комментарии (4)
Nu laikam no tantuka viedokļa skatoties - ja iepērcies pa 90 eur, tad Tev tos 0,80 atlikumā baigi nevajag, varēja tikai pieklājīgi palūgt, vai var sev čajā atstāt :D
Iemācies no sākuma cienīt citus.
Nu spriezhot pec sudzibas teksta, Jus attieksme pret apkartejiem ari nav nekada glaimojosha.
Nu citu pārdevēju mūsu valstī demžēl nav! Visi aizbrauca strādāt uz ārzemēm. Esiet priecīga,ka vismaz tādi ir!