www.sudzibas.lv ERGO Slikts serviss, ļoti grūti dabūt informāciju par savu atlīdzības lietu

Ergo - Slikts serviss, ļoti grūti dabūt informāciju par savu atlīdzības lietu

Jau daudzus gadus esmu Ergo kliente. Man pie Ergo ir gan OCTA, gan KASKO. Iepriekš, kad mašīna nokļuva avārijās un bija remontējama, viss notika ātri - pēc 2 nedēļām es jau saņēmu savu mašīnu salabotu.

Šoreiz maijā man stipri sasita mašīnu, bija skaidrs, ka droši vien norakstīs. Lēmumu par atlīdzību es gaidīju vairāk nekā pusotru mēnesi, kāmēr mana mašīna stāvēja servisā. Ik pa laikam es zvanīju uz Ergo. Pēc pirmā zvana (pagāja jau 2 nedēļas) pēkšņi uzzināju, ka no servisa puses Ergo nav saņēmuši informāciju, un konsultante teica man pašai sazināties ar servisu un palūgt, lai tie atsūta informāciju. Ja es nebūtu piezvanījusi, tad, laikam, vispār nekas nenotiktu?

Visu šo laiku man neviens nevarēja pateikt, cik ilgi vēl būs jāgaida. Minimālu informāciju sanāca dabūt tikai ar manas apdrošināšanas aģentes palīdzību, kura pa taisno rakstīja uz ofisu, un viņai tad atbildēja.

Beidzot, pirms nedēļas es saņēmu lēmumu - mašīna uz norakstīšanu, man atmaksās naudu. Ar kompensācijas summu biju apmierināta un domāju, ka tagad viss notiks ātri, bet atkal esmu vilusies. Lai sarunātu mašīnas evakuāciju, man bija jāsarakstās ar atbilstošu nodaļu pa e-pastu. Pa telefonu to izdarīt nevar. Uz e-pastiem man atbildēja reizi dienā, ap 16:00. Tikai vienu reizi dienā. Katru reizi man bija precizējoši jautājumi, un man bija jāgaida 24 stundas lai dabūtu atbildi. E-pastam bija pievienots telefona numurs, bet klausuli nekad necēla. Man uzrakstīja, ka evakuators zvanīs - bet par dienu vai laiku neteica neko.

Šobrīd, 6 dienas pēc lēmuma saņemšanas, lieta vēl nav beigusies. Vakar mašīna tika evakuēta, šodien man atsūtīja jaunu pieprasījumu īpašuma tiesību maiņai, bet es jau īpašuma maiņu apstiprināju pirmdien pēc pirmā pieprasījuma, jo tas bija nepieciešams evakuatora organizēšanai. Protams, kad atbildēju uz šodienas e-pastu, saņēmu automātisku atbildi, ka manu jautājumu izskatīs 5 darba dienu laikā...

Lūk, tā. Ja jums stipri sasitīs mašīnu, rēķinieties ar to, ka vismaz divus mēnešus jūs turēs neziņā. Droši vien, es nerakstītu sūdzību, ja katrā posmā man sniegtu pietiekamu informāciju par procesa norisi un apstrādes laiku, bet šajā ziņā klientu apkalpošana ir briesmīga, un sazināties ar kādu pa taisno nav iespējams.

24.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Ergo Support Ответ от представителя 24.07.2025

Labdien!

Pateicamies par Jūsu atsauksmi. Klientu atgriezeniskā saite mums ir ārkārtīgi svarīga, strādājot pie klientu servisa pilnveidošanas.

Tāpat atvainojamies, ja atlīdzības izskatīšanas process ir noritējis citādāk, nekā gaidīts. Atlīdzības regulēšana var aizņemt vairāk laika, ja nepieciešams apkopot un pārbaudīt informāciju no dažādām iesaistītajām pusēm – servisiem un ekspertiem. Auto norakstīšanas gadījumā šis process parasti ir ilgāks, jo tiek iesaistīti papildu posmi: eksperta atzinums, evakuācija, sadarbība ar CSDD un īpašuma tiesību pārņemšana. Tas var ietekmēt arī saziņas ātrumu.

Apzināmies, ka gaidīšanas laiks var radīt neērtības, tādēļ pastāvīgi strādājam pie procesa efektivitātes un komunikācijas uzlabošanas, lai nodrošinātu taisnīgu, ātru un kvalitatīvu atlīdzības izskatīšanu katram klientam.

Ar cieņu un cerot uz sapratni,
Jūsu ERGO

C

Комментарии (6)

M Mīlulītis 24.07.2025

Visa šaika sev pa 2k+ laiku liek un berzē petjkas no prieka

ž žurcis 22 ч назад

Kādēļ tas tevi tik ļoti uztrauc?

M Mīlulītis 14 ч назад

Kādēļ tevi uztrauc, ka gailenes labi garšo kopā ar konfektēm?

_ ___________ 24.07.2025

Tātad ERGO būs manā melnajā sarakstā, nekad ar tiem neiesaistīšos

M Mīlulītis 24.07.2025

Šajā saitā galvenais izskatās pēc oļega mongola. Ko tu gribi?

T Tautins 10 ч назад

Tev visu kompānija izmaksās - ir apstiprinājusi, bet tu vēl čīksti, ka ilgi jāgaida. Tad aizej uz vietas un visu noskaidro, kur problēma!?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы