www.sudzibas.lv ERGO Negodprātīga attieksme

РешеноErgo - Negodprātīga attieksme

Kāpēc labāk nesadarboties ar ERGO KASKO apdrošināšanu. Negodprātīga attieksme pret klientu.
6 gadus klients. Iepriekš Kasko izmantots 2 reizes-evakuators. Kādā skaistā maija ļoti agrā piektdienas rītā, notika negadījums, kur Lietuvā, uz Kauņas apvedceļa manu auto "pastūma" uz apmali. Kasko pieteikums tiek uzrakstīts turpat, 20 min laikā. Dienas laikā zvanīju Kasko, saņēmu informāciju, ka pieteikums pieņemts, man tiek nosaukts lietas numurs. Sestdien dodos uz sadarbibas servisu, rakstīt tāmi (auto ir braucams, nekādu tevhnisko stāvokli ietekmējošu bojājumu nav), pirmdien no Ergo saņemu ziņu, ka nepieciešama papildus informācija par negadījuma apstākļiem un ja ir ieraksts no videoregistratora un policijas protokols. Neviena vārda par to, ka pēdējais ir obligāts, lai nebūtu limits remonta darbiem. Nekādas citas informācijas nav. Piektdien saņemu ziņu, ka apmaksās tikai 1500 eur, JO ie punkts 7 sadaļā, kas nosaka šo limitu , ja netiek izsaukta policija. Viss ir kā kārtībā. Juridiski viss pareizi. Līgumu esmu parakstījusi. Viss pašai jāizlasa kārtīgi. Bet-vai no Ergo puses nebija iespējams tai pašā piektdienā vai pirmdien, man piezvanīt vai tajā pašā sūtītajā epastā pielikt skaidrojumu, ka būs nepieciešams OBLIGĀTI protokols?
Izklausās pēc apzinātas nevēlēšanās atgādināt par šo punktu Kasko polisē, kas liek domāt, ka apdrošinātājs strādā negodprātigi. Mācība gūta, mieles palikušas, auto tiks sataisīts. Ergo-vairāk nekad. Rēķināties, ka apdrošinātājs Ergo ir negodprātīgs pakalpojuma sniedzējs. Nekādu, klientam nepieciešamo, papildus informāciju nesniegs. Mana sadarbība ar Ergo ir beigusies.
P.S.Uz so brīdi ir situācija, kur man jādodas fotografēt ceļa ample Lietuvā.

23.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Ergo Support Ответ от представителя 27.05.2025

Labdien!

Pateicamies par Jūsu viedokli.

Atvainojamies, ja atlīdzības izskatīšanas process ir sagādājis neērtības.

Ja pēc ceļu satiksmes negadījuma netiek izsaukta policija, KASKO atlīdzība tiek izmaksāta, taču tās apmērs ir ierobežots līdz polisē noteiktajam limitam. Šāds nosacījums nodrošina klientiem iespēju saņemt kompensāciju arī salīdzinoši nelielos negadījumos bez valsts iestāžu iesaistes.

Tāpat ir noteiktas situācijas, kurās pilnai KASKO atlīdzības saņemšanai pēc negadījuma nav nepieciešams izsaukt policiju, piemēram, akmens ielidošana vējstiklā u.tml., kas atrunātas apdrošināšanas noteikumos. Vienmēr aicinām klientus rūpīgi iepazīties ar apdrošināšanas noteikumiem, lai izvairītos no pārpratumiem.

Brīdī, kad tiek reģistrēts atlīdzības pieteikums (sevišķi gadījumos, ja negadījums noticis ārvalstīs), sākotnējā informācija par negadījuma apstākļiem ir ierobežota un tiek precizēta atlīdzības regulēšanas gaitā.

Ja Jums rodas papildjautājumi par konkrēto gadījumu, laipni aicinām vērsties pie mūsu speciālistiem, kuri sniegs precīzāku skaidrojumu.


Ar cieņu
Jūsu ERGO

Жалоба успешно разрешена Ingana 03.06.2025

Situācija ir izsmelta. Sūdzību atsaucu. Viss atrisinājies kā tam jābūt, lielā mērā pateicoties ierindas darbiniekiem pie tālruņa klausules. Atsaucīgi, saprotoši, laipni ir tikai tur, zvanus, uzņemošie. Palikusi rūgtuma sajūta par nespēju (nevēlēšanos) komunicēt un atsevišķu darbinieku attieksmi pret klientu. Personāla speciālistiem ir ko darīt.
Paldies.

I

Комментарии (7)

( ( ͡❛ - ͡❛) 23.05.2025

Apdrošināšanas kompānija ir bizness nevis labdarības organizācija. Jūs neesat viņu draugs ,bet klients-naudas avots. Kā jau rakstījāt "Viss pašai jāizlasa kārtīgi." . Varu garantēt, ka citiem apdrošinātājiem ir līdzīgi nosacījumi un viņu aģenti rīkotos tieši tāpat, neatgādinās par nosacījumu, kuru izpilde no klienta puses kantorim var nest zaudējumu.

I Ingana 23.05.2025

Stāsts nav par (ne)labdarību. Nodzīvojot pasule 50+ gadus skaidri saproti, ka neviens man taisnību pasaulē nav solījis.
Jautājums ir par to-vai visu, kas nepieciesms, nevar informēt savlaicīgi? Viss ir risināms. Apdrošinātājs neatsakās no savām saistībām. Apdrošinātājs sāk rīkoties, kad klients sāk sūdzēties. Parādās papildus prasības par nepieciešamo

( ( ͡❛ - ͡❛) 23.05.2025

Jūs par visu tikāt savlaicīgi informēta vēl pirms parakstījāt līgumu. Kur nu vēl savlaicīgāk! Saprotu Jūsu neapmierinātību ar situāciju, taču kā jau teicu apdrošinātāja rīcība nepārkāpj nekādus noteikumus, ja vien līgumā nav punkts, ka apdrošinātājam ir pienākums atgādināt par rīcību,dokumentiem un noteikumiem apdrošināšanas gadījuma iestāšanas brīdī.

"Jautājums ir par to-vai visu, kas nepieciešams, nevar informēt savlaicīgi? "
Nē, ja tas nav līgumā norādīts kā viņu pienākums un ,informējot Jūs par punktu 7. sadaļā , viņi sev radītu zaudējums. NEVIENS apdrošinātājs LABPRĀTĪGI neveiks darbības, kuras nesīs viņiem zaudējumus.

krāslavietiss 23.05.2025

Par mentu saukšanu, tas nav vakar izdomāts noteikums. Braucot uz ārzemēm pēc lētāka piena, ir jāpastudē, kas rakstīts līgumā. Arī pieļaujamās promiles ne visur ir vienādas.

I Ingana 23.05.2025

Policiju nevajag. Atbilde. Vajagot bildi.

I Ingana 23.05.2025

Pie kam nez vai pirkt Vācijā pienu būs ļoti izdevīgi. Atliek vien laimīgi noelsties, ka auto pabojāja ne Berlīnē. Buti grūti starp darba dienām izrauties turp, pāris foto veikšanai.

I Ingana 23.05.2025

Mana vīzija bija informēt. Tālāk katrs izdara izvēles. Naudu var nopelnīt, pozitīvu attieksmi ātri pazaudēt. Katrs paņem nepieciešamo. Visam tekstam informatīvs raksturs. Negadījumi mēdz būt stresaini, daudz var "izkrist" no atmiņas. Veiksmīgi uzbūvējot tekstus uj tos neatgādinot klientam, var sanākt, ka Jūs pats paiksiet vēl parādā.
Zināt uz ko gatavoties un ko sagaidīt allaž ir vērtība.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы